Gå till innehåll

När tilten kommer och besöker dig!


solsbury

Recommended Posts

vad gör du?

 

vad gör du när du sitter med top settet och en kille sitter och synar dina kirurgiska bet och sätter hålstegen å tar hela din stack eller klonkar ut dig med AK mot AA helt enkelt när tilten har gjort sitt och vill ha alla dina dollar? kom nu inte med massa klyshor om att ta ett break och koka kaffe och lösa korsord och sånt tramms! själv brukar jag tilta ännu hårdare.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte skriva ngt sånt här inlägg iaf,,Känns som de kommer en sån har tråd minst en gång per kväll+ extra på fre o lördagar då de är mer fiskar,,,

 

Mensvar på frågan, Kan du inte lira ditt A-game efter bad beaten, vänta tills du kan d igen,, känns som du vet d själv men vill bara whina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du brukar tilta hårdare säger du. På vissa är det nog vad som behövs för att sluta tilta.

 

För vissa svider det att bli av med två inköp, andra har en smärtgräns vid 40 och när du nåt din smärtgräns är risken att man går på tilt igen mycket mindre. Man fattar vad man sysslar med och det leder till ett mer korrekt spel.

 

Har man hög smärtgräns och lite pengar är priset av lärdomen för högt. Har man däremot lite deg att avvara för utbildningen så är enligt mig erfarenheten av en mängd röda siffror som att slå tilten över huvet så den inte tittar upp igen. (som dom där grodorna som sticker upp huvet på liseberg, som man slår till så dom åker ner igen...ni vet...)

 

Bäst är ju självklart att va en så stark person så man klarar av att ta den där promenaden när man blir förbannad, men alla är ju inte så starka.

 

..som tur va.. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså jag blir inte tiltad av cashgame längre det är bara turneringar som kan få mig tiltad nu för tiden. jag lirar 0.25 50 och torskar jag ett inköp där så vet jag att jag får tillbaka det. det är i turneringar jag hittar den största tilten. däremot blev jag väldigt berörd idag när jag klonka ut en kille och det var därför jag skrev det här jag satt en 2outare på rivern och han skrev inget så jag skrev saw it comming för att tilta han ännu hårdare men han bara : =) ahh knew i had you med sina AA mot min AJ + att han blocka ena J för flushen. det berörde mig verkligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nää jag är jävligt aggro brukar alltid fläska på som fan i potterna tro mig snabba överbet är fin fint (men säg inget till någon) :lol: men vad vet ska klonka hem en rebuy turnering nu haha nån mer än jag som brukar hamna på en 5-9 rebuys? brukar iförsejj alltid ha 15-30k efter addon så det jämmnar ju ut sig!! vi ses vid borden boys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nää jag är jävligt aggro brukar alltid fläska på som fan i potterna tro mig snabba överbet är fin fint (men säg inget till någon) :lol: men vad vet ska klonka hem en rebuy turnering nu haha nån mer än jag som brukar hamna på en 5-9 rebuys? brukar iförsejj alltid ha 15-30k efter addon så det jämmnar ju ut sig!! vi ses vid borden boys

 

Länk

 

Ta en titt på nr 46 och nr 65-90. En ny fantastisk värld kommer att öppna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad gör du?

 

vad gör du när du sitter med top settet och en kille sitter och synar dina kirurgiska bet och sätter hålstegen å tar hela din stack eller klonkar ut dig med AK mot AA helt enkelt när tilten har gjort sitt och vill ha alla dina dollar? kom nu inte med massa klyshor om att ta ett break och koka kaffe och lösa korsord och sånt tramms! själv brukar jag tilta ännu hårdare.. :roll:

 

du hoppar ifrån bordet där jag sitter :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...