Bernt Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Enkel fråga: Är det möjligt att multitabla tex 4 10manna bård på tex NL25 nivå? Behövs read på denna nivå eller är det bara att köra abc-poker? Om ja, går detta att aplicera också på NL50 tro? Är inget pokergeni, men har spelat mycket FL, kan detta väl och bör också vara vinnande NL spelare efter en del omskolning.... * Lite RP - QoS * Citera
obby Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 skulle ju kunna tipsa om min egen tråd: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=18099&highlight= Jag tycker det går alldeles utmärkt. När fisken är borta spelar jag HU (1 bord) vilket är mycket kul och man utvecklas mycket som pokerspelare IMO. Citera
eloge38 Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Funkar ända upp till NL100 och FL 2/4, kanske även högre. Citera
solle Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Har spelat 10st 10-mannabord på Nl25. Gick alldeles utmärkt om än lite stressigt Citera
Spinx Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Jag spelar dagligen 4st NL100 bord och jag plussar en hel del i det långa loppet. Spelade upp till 6st bord när jag spelade på NL25/NL50 Citera
Obscura Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Enkel fråga:Är det möjligt att multitabla tex 4 10manna bård på tex NL25 nivå? Behövs read på denna nivå eller är det bara att köra abc-poker? Om ja, går detta att aplicera också på NL50 tro? Är inget pokergeni, men har spelat mycket FL, kan detta väl och bör också vara vinnande NL spelare efter en del omskolning.... * Lite RP - QoS * Brukar du spela flera bord FL bör du kunna det när du spalar NL också. Är man inte van kan de bli lite jobbigt med flera bord. I början tyckte jag det var stressigt med 1 bord och omöjligt med 2. Nu spelar jag 4 bord och tycker det blir långtråkigt ibland. Och då spelar jag ändå inte särskilt tajt. Det är mest en vanesak plus att man behöver lite rutin på det hela Citera
Hume Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Funkar ända upp till NL100 och FL 2/4, kanske även högre. Det går att multitabla FL på alla nivåer. Citera
Yutta Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 10manna går hur bra som helst att multitabla, spec på NL25, bara spela korten och gör generaliseringar om hur motståndare aggerar i allmänhet så löser det sig. Shorthanded är mycket mer readberoende enligt mig. Citera
Pokershark Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Förr spelade jag 8 bord samtidigt och tjänade bra på det men jag tror att det blivit lite hårdare motstånd nu plus att det sämsta är att man inte utvecklas speciellt mycket. Citera
Recommended Posts