CarlLee Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Flyttar till Stockholm till helgen och kommer vara utan internet ett par veckor, hur säkert är det att spela på internetcafé om man blir sugen? Finns det några regler för vilken dator man ska spela från? Kan någon snappa upp lösenordet? Citera
dlinder Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 På SouthPoint (Götg. 101, T-Bana Skanstull) är det väldigt populärt med internetpoker iaf, även bland folk på höga limits. Så det lär inte vara nån fara. Citera
Oscar? Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Även om det är ett välkänt internetcafé så bör ni vara försiktiga. Jag skulle personligen byta lösenord efter varje besök på stället. Citera
Loveless Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Även om det är ett välkänt internetcafé så bör ni vara försiktiga.Jag skulle personligen byta lösenord efter varje besök på stället. låter som en bra ide, men det hjälper ju inte om man måste använda internet cafet för att byta lösenordet. Jag skulle istället se till att inte ha mer pengar på kontot än vad du kan tåla i förlust, och givetvis inte klicka i någon autoinlogg ruta. Sen kan du ju fråga hur cafet hanterar cache och annat efter det att en användare är färdig med datorn. Citera
Largo-Sama Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 låter som en bra ide, men det hjälper ju inte om man måste använda internet cafet för att byta lösenordet. Det skulle ändå försvåra för den som försöker ha tag i ditt lösenord. Citera
Hjort Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 Kan någon snappa upp lösenordet? Ja, jag är förvånad över att det inte har hänt än. Citera
CarlLee Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Postad 10 November , 2005 Får väl starta upp ett Kalle anka- konto nånstans på ett sida som jag kan använda temporärt Citera
Recommended Posts