Rob Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Jag delar Prizonics problem. Men jag har .NET Framework v2 installerat, borde det inte vara bakåtkompatibelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rob Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Prizonics testa den här länken, det funkade för mig iaf. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Ladda hem från denna länken, det fungerade för mig. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Ok, nu får man skämmas för datakunskaperna igen. "Händerna" kommer upp i HHGetter rutan men inte till den mapp som jag gjorde och hänvisade till. Vad har jag gjort för fel? Hur ska det komma till PT sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Ok, nu får man skämmas för datakunskaperna igen. "Händerna" kommer upp i HHGetter rutan men inte till den mapp som jag gjorde och hänvisade till. Vad har jag gjort för fel? Hur ska det komma till PT sen? Se över dina inställningar så det är rätt katalog. Eller sök efter textdokument skapade den närmsta veckan så hittar du dem nog. När du vet var de hamnar, lägger du bara till den katalogen i pokertrackers lista ("File" -> "Auto-import hand histories/tournament summaries - setup"). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Allt har fungerat bra för mig sen jag installerade programmet för nån vecka sen men nu funkar det inte alls: See the end of this message for details on invoking just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box. ************** Exception Text ************** System.OutOfMemoryException: Exception of type System.OutOfMemoryException was thrown. ************** Loaded Assemblies ************** mscorlib Assembly Version: 1.0.5000.0 Win32 Version: 1.1.4322.2032 CodeBase: file:///c:/windows/microsoft.net/framework/v1.1.4322/mscorlib.dll ---------------------------------------- HHGetter Assembly Version: 1.0.2173.33225 Win32 Version: 1.0.2173.33225 CodeBase: file:///C:/Program/Billnet.nu/HHGetter%20%5BBeta%5D%5BTrial%5D/ HHGetter.exe ---------------------------------------- System.Windows.Forms Assembly Version: 1.0.5000.0 Win32 Version: 1.1.4322.2032 CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.windows.forms/ 1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.windows.forms.dll ---------------------------------------- System Assembly Version: 1.0.5000.0 Win32 Version: 1.1.4322.2032 CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system/ 1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.dll ---------------------------------------- System.Drawing Assembly Version: 1.0.5000.0 Win32 Version: 1.1.4322.2032 CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.drawing/ 1.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/system.drawing.dll ---------------------------------------- Microsoft.VisualBasic Assembly Version: 7.0.5000.0 Win32 Version: 7.10.6001.4 CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/microsoft.visualbasic/ 7.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/microsoft.visualbasic.dll ---------------------------------------- System.Xml Assembly Version: 1.0.5000.0 Win32 Version: 1.1.4322.2032 CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.xml/ 1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.xml.dll ---------------------------------------- Interop.SHDocVw Assembly Version: 1.1.0.0 Win32 Version: 1.1.0.0 CodeBase: file:///C:/Program/Billnet.nu/HHGetter%20%5BBeta%5D%5BTrial%5D/ Interop.SHDocVw.DLL ---------------------------------------- Microsoft.mshtml Assembly Version: 7.0.3300.0 Win32 Version: 7.0.3300.0 CodeBase: file:///C:/Program/Billnet.nu/HHGetter%20%5BBeta%5D%5BTrial%5D/ Microsoft.mshtml.DLL ---------------------------------------- ************** JIT Debugging ************** To enable just in time (JIT) debugging, the config file for this application or machine (machine.config) must have the jitDebugging value set in the system.windows.forms section. The application must also be compiled with debugging enabled. For example: <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true" /> </configuration> When JIT debugging is enabled, any unhandled exception will be sent to the JIT debugger registered on the machine rather than being handled by this dialog. * Lite ny rad - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Mitt kraschar också efter ett tag, har sparat loggen om det är intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 28 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2005 Mitt kraschar också efter ett tag, har sparat loggen om det är intressant. Japp, maila eller PM:a den till mig så ska jag kolla på det. När jag ändå skriver här kan jag väl berätta att det finns stöd för turnerings-hh i den senaste versionen, för de som inte upptäckt det. Rapportera gärna om det funkar bra/dåligt/inte alls. Nu tar visserligen inte PokerTracker turnerings-hh ifrån B2B än, men det borde väl komma så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Obscura Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Jag laddade ner och testade programmet idag. Det fungerar fint med Martins Poker men inte alls med Potraiser. Är det bara jag som har problem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 This is a trial version that will stop working on January 16, 2006. Vad kommer det kosta att köpa programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 This is a trial version that will stop working on January 16, 2006. Vad kommer det kosta att köpa programmet? €7 tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vad kommer det kosta att köpa programmet? €7 tydligen. Via paypal! Vad är det för nåt? Killen spelar inte poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Alltså ibland tror jag att jag är helt dum i hufvudet, men jag fattade verkligen inte vad tråden handlade om förrän jag läste lite mer noggrant... Vadå HH-getter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vad kommer det kosta att köpa programmet? €7 tydligen. Via paypal! Vad är det för nåt? Killen spelar inte poker. Jobbigt! Jag har reggat mig på PayPal nu men det verkar vara någon säkerhetspryl som tar 3-4 dagar för att kunna föra över pengar till sitt konto. Stämmer detta eller kan man komma runt det på något sätt? Finns det möjlighet att flytta pengar från Neteller till Paypal på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Jobbigt! Jag har reggat mig på PayPal nu men det verkar vara någon säkerhetspryl som tar 3-4 dagar för att kunna föra över pengar till sitt konto. Stämmer detta eller kan man komma runt det på något sätt? Från http://www.billnet.nu/hhgetter/buy.htm: Payments can be made through the PayPal system. If you don't have a PayPal account, you can create one, or just use your credit card without registering an account. More information will follow when you make your payment on the PayPal site. Hur man gör vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 12 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Hej allihopa! Anledningen till att jag valde PayPal för betalningar var för att jag då hade möjlighet att sätta upp en lösning för att automatiskt skicka ut licensnyckeln när en betalning genomfördes. På så vis slipper folk vänta ifall jag skulle vara oanträffbar i ett par dar. De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, till mitt konto på HeyPoker (Fluzzboll heter jag där) och sedan skicka ett mail till mig. Detta kan dock alltså ta längre tid innan man får en nyckel... Nu är det nog bäst om alla avvaktar lite grann innan betalning, eftersom B2Bs HH-funktion har varit nere ganska länge (antar att det inte bara är för mig det inte fungerar?). Vem vet, de kanske har bestämt sig för att trimma servrarna igen, genom att helt ta bort alla möjligheter till att få HHs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Dom är ju ett jopke om dom har HH lagring på samma servrar som clienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Hej allihopa!De som absolut inte vill använda PayPal kan göra en överföring på B2B istället, Det vore ju kanon! Jag är på! Nu är det nog bäst om alla avvaktar lite grann innan betalning, eftersom B2Bs HH-funktion har varit nere ganska länge Det fungerade för mig igår kväll vid 18.30 med HHGetter i alla fall!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 13 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Det fungerade för mig igår kväll vid 18.30 med HHGetter i alla fall!?!? Jaså? Jag har inte kunnat få en enda HH sen i förrgår... Varken på HeyPoker, Unibet, eller PotRaiser. Konstigt... Hur är det för er andra? Fungerar det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Konstigt... Hur är det för er andra? Fungerar det eller inte? Satt igår mellan 19.00-24.00 och fick ner alla HH's från Martinspoker. Så det funkade fint. Säg till när det är fixat så man kan köpa detta underbara program (genom överföring på B2B). Fick upp en liten ruta igår som tyckte att jag använt programmet för länge och därför tvingade mig att ladda ner och installera om allt. Jobbigt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 13 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Satt igår mellan 19.00-24.00 och fick ner alla HH's från Martinspoker. Så det funkade fint. Säg till när det är fixat så man kan köpa detta underbara program (genom överföring på B2B). Fick upp en liten ruta igår som tyckte att jag använt programmet för länge och därför tvingade mig att ladda ner och installera om allt. Jobbigt ju. Mystiskt, fungerar fortfarande inte för mig... Men om det fungerar för dig så är det bara att handla på: Skicka över 7 Euro till användare Fluzzboll, och maila sedan till hhgetter@billnet.nu, så skickar jag tillbaks en licensnyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Satt igår mellan 19.00-24.00 och fick ner alla HH's från Martinspoker. Så det funkade fint. Säg till när det är fixat så man kan köpa detta underbara program (genom överföring på B2B). Fick upp en liten ruta igår som tyckte att jag använt programmet för länge och därför tvingade mig att ladda ner och installera om allt. Jobbigt ju. Mystiskt, fungerar fortfarande inte för mig... Men om det fungerar för dig så är det bara att handla på: Skicka över 7 Euro till användare Fluzzboll, och maila sedan till hhgetter@billnet.nu, så skickar jag tillbaks en licensnyckel. Pröva att spela 20 händer (eller så många händer du vill att programmet ska hämta hem) innan du sätter igång det, då funkade det för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 13 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Pröva att spela 20 händer (eller så många händer du vill att programmet ska hämta hem) innan du sätter igång det, då funkade det för mig iallafall. Strålande, då funkade ju HHs igen... De har alltså gjort någon liten förändring där. Detta kan eventuellt innebära att man kan få felmeddelanden innan man spelat tillräckligt många händer. Ska kolla upp det noggrannare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Jag saknar verkligen en minimize to tray-funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Jag saknar verkligen en minimize to tray-funktion. Jag med! Det blir snabbt fullt i programlisten om man har IE, PT och det här igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts