Pedroboy Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Går det eller går det inte att använda "HIGHROLLER" på unibet nu? ^ | | | | fyra poster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cochese Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Har du läst tråden alls? Inlägg av LIF kl 15.10 eller liknande.... (Bortse denna, Pedroboy hann före....) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheVitruvianMan Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Jo, jag har läst tråden men blir fan inte klokare. En del säger att det är kört medans andra säger att den fungerar. Det var därför jag ställde frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Såhär är det TheVitruvianMan. De som säger att bonusen funkar har satt sig ned spelat bonusen och, tata, fått pengarna. De som säger att bonusen inte fungerar har mailat supporten och frågat och givetvis fått svaret "nej". Om den fungerar fortfarande ska jag låta vara osagt men den funkade för mig imorse så det är ju högst troligt att den fortfarande funkar. Såhär är det alltid med bonusar som de av någon annledning tagit tillbaka. Supporten kommer ovilkorligen svara att bonusen inte fungerar. I vissa fall kommer de också explicit spärra ditt konto från att ta del av bonusen (något som du alltså annars hade kunnat göra). Maila supporten tjänar ni ingenting på utan det enda som kan hända är att du uppmärksammar dem på att deras system är exploaterbart och därför vidtar åtgärder mot dig och/eller samtliga kunder . Hoppas det här klarar upp saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Jag har redan fått ut min martinpoker bonus verkar det som. Har lirat 7 dagar och bara nått 2500 VIP men har ändå fått 600€ extra. Har fler fått likadant? *edit* Fan nu försvann 600€... Igår strulade ju cashiern, det måste ha med problemet att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheVitruvianMan Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Jag har hört att interpoker kommer omvandla alla gamla "poker points" till cash den 12:e december. Så om jag förstår det rätt så kommer alltså den som har t.ex 500 poker points få 500$ den 12:e Dec. Anledningen till detta skulle vara att dom kommer sluta med "poker points" den sista november och börja med ett nytt system i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Jag har hört att interpoker kommer omvandla alla gamla "poker points" till cash den 12:e december. Så om jag förstår det rätt så kommer alltså den som har t.ex 500 poker points få 500$ den 12:e Dec. Jag tycker det låter mycket med $1 för varje PP. Var har du fått den informationen? Jag skulle tippa på kanske 5 eller 10 cent för varje PP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Jag har hört att interpoker kommer omvandla alla gamla "poker points" till cash den 12:e december. Så om jag förstår det rätt så kommer alltså den som har t.ex 500 poker points få 500$ den 12:e Dec. Anledningen till detta skulle vara att dom kommer sluta med "poker points" den sista november och börja med ett nytt system i januari. Hehe så väl är det nog tyvärr inte, för då skulle jag va rik Har 4000PP, men det blir roligt att se vad dem kommer erbjuda för varjepoäng. 2$/ 100PP är väll en rimlig gissning, men är dem snåla så får man säkert bara 1$ /100PP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Såhär är det TheVitruvianMan. De som säger att bonusen funkar har satt sig ned spelat bonusen och, tata, fått pengarna. De som säger att bonusen inte fungerar har mailat supporten och frågat och givetvis fått svaret "nej". Om den fungerar fortfarande ska jag låta vara osagt men den funkade för mig imorse så det är ju högst troligt att den fortfarande funkar. Såhär är det alltid med bonusar som de av någon annledning tagit tillbaka. Supporten kommer ovilkorligen svara att bonusen inte fungerar. I vissa fall kommer de också explicit spärra ditt konto från att ta del av bonusen (något som du alltså annars hade kunnat göra). Och om man satt in pengar med bonuskoden, kan jag på något sätt då kolla att det fungerat (tex VIP kvar att cleara?) Maila supporten tjänar ni ingenting på utan det enda som kan hända är att du uppmärksammar dem på att deras system är exploaterbart och därför vidtar åtgärder mot dig och/eller samtliga kunder . Hoppas det här klarar upp saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Satte in pengar på mitt Pokerkonto på Unibet igår och använde Bonuskoden, spelade 400 VIP. Sen fick jag automatiskt bonusen på 200 Euro till mitt konto. Hur lång tid tog det? Väntat i 20 minuter själv nu efter jag fixat 400 vips. Satte in pengar igår med HIGHROLLER koden och började lira då, lirade klart det hela ikväll. EDIT: Dom kom nu... wheeee! Koden funkar fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Satte in pengar på mitt Pokerkonto på Unibet igår och använde Bonuskoden, spelade 400 VIP. Sen fick jag automatiskt bonusen på 200 Euro till mitt konto. Hur lång tid tog det? Väntat i 20 minuter själv nu efter jag fixat 400 vips. Satte in pengar igår med HIGHROLLER koden och började lira då, lirade klart det hela ikväll. EDIT: Dom kom nu... wheeee! Koden funkar fortfarande! Jag clearade den för ett tag sen, då tog det iallafall ett antal timmar innnan pengarna kom. Edit: Läste din edit nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Satte in pengar på mitt Pokerkonto på Unibet igår och använde Bonuskoden, spelade 400 VIP. Sen fick jag automatiskt bonusen på 200 Euro till mitt konto. Hur lång tid tog det? Väntat i 20 minuter själv nu efter jag fixat 400 vips. Satte in pengar igår med HIGHROLLER koden och började lira då, lirade klart det hela ikväll. EDIT: Dom kom nu... wheeee! Koden funkar fortfarande! Jag clearade den för ett tag sen, då tog det iallafall ett antal timmar innnan pengarna kom. Edit: Läste din edit nu Kan man på något sätt kolla hur många VIP man har kvar att cleara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Nej MJ jag tror faktiskt inte det. Du kan ju se dina vip iofs under "mitt pokerkonto" Min bonus tog runt 3h att droppa in men till slut kom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Brukar vara 1 VIP/€ i avgift på turneringar och SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Ang. MartinsPoker bonusen: 1, Kan jag göra en first deposit på tex €600 och spela 500 VIP och sedan gå över till reloaden och samtidigt få en bonus på €100? Såg att någon satte in €600 för att sedan direkt sätta in €200 och spela reloaden. Försvann då möjligheterna att spela firstdeposit bonusen? 2, Som jag har förstått så tar det 90 dagar innan bonusen betalas ut. Men kan jag ta ut min insättning i väntan på bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iracoubo1932 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Sorry, det kanske står i tråden men jag hittar det inte riktigt. Unibets HIGHROLLER bonus som tydligen verkar fungera... är det 100% upp till 200€ eller? dvs, ska jag sätta in 200 euro för att få maxbonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Sorry, det kanske står i tråden men jag hittar det inte riktigt. Unibets HIGHROLLER bonus som tydligen verkar fungera... är det 100% upp till 200€ eller? dvs, ska jag sätta in 200 euro för att få maxbonus? 50% är den på, sätt in 400 för maxbonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iracoubo1932 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Sorry, det kanske står i tråden men jag hittar det inte riktigt. Unibets HIGHROLLER bonus som tydligen verkar fungera... är det 100% upp till 200€ eller? dvs, ska jag sätta in 200 euro för att få maxbonus? 50% är den på, sätt in 400 för maxbonus. Aha, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Orkar inte läsa igenom hela tråden, men när man clearat 600€ bonusen på martinspoker får man den direkt då eller måste man vänta 90 dagar innan man får den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Orkar inte läsa igenom hela tråden, men när man clearat 600€ bonusen på martinspoker får man den direkt då eller måste man vänta 90 dagar innan man får den? B2B standard är ju xdar efter du satt in pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Någon som har koll på om det är 3000 händer eller 3600 händer som gäller för att cleara både signup? Man får ju deposit bonusen efter 600 VIP, efter insättning det tyder ju på att det räcker med 3000 VIP för båda bonusarna, men man kan ju inte vara säker. Alltså det verkar som att man clearar båda samtidigt. Skulle uppskatta info om någon har det. /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genius Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 ang martinspokerbonusen och reloaden Är kravet på insättningsbonusen 10* vip poäng för att få summan efter 90 dagar? Har inte fått klarhet i det, men 10* är väll standard. Kan man först sätta in kanske bara 50 euro och cleara dom, och sen gå dirket på reload bonusen? För reloadbonusen är ju den riktigt bra (för mig) då man får pengarna direkt. Tacksam för svar, hade inte lust att läsa igenom alla sidorna, och supporten ville jag inte belasta med ännu en sån här fråga. ps. Vilken B2b sida var det som bara krävde 5* summan man satte in? ds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Man cleara tydligen både signupen och reloaden samtidigt, frågade supporten och de skrev såhär: Hi, You need to earn 3000VIP in order to clear both bonuses. Best Regards, Customer Support Service Martins Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 dannnne88 Perfekt tack för svaret! /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBanan Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Undrar angående Bet365-bonusen om någon har clearat den på lägre limit än de som står i kraven? (minst .5/1 för NL/PL och 1/2 för fixed) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts