Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag bustade 7st i samma hand, alla all-in pre flopp o jag klonkar färg med min 52o på tvåan o otroligt nog har ingen annan färg. Ska kanske tilläggas att det var en såndär turboturnering :lol:

Postad
Jag bustade 7st i samma hand, alla all-in pre flopp o jag klonkar färg med min 52o på tvåan o otroligt nog har ingen annan färg. Ska kanske tilläggas att det var en såndär turboturnering :lol:

Well played sir.

Postad

Well played sir.

Thank you sir.

Postad

polarn drog den sjukaste handen i på ett 0,25/0,50 cashgame 10seat

det raisas en del preflop polarn sitter på qq på knappen

flop q-q-3 med ca 25$ i potten och flushdraw

seat 1 går allin för 40$

seat 2 synar sig allin för samma summa

seat 4 synar går också allin

seat 6 går även han allin ¨

polarn synar såklart med qq och får

se deras händer AA, KK, 33 och A-10s (flushdraw)

och tar 250$ potten med fyrtalet :)

Postad

NALLE fick ut 4 stycken i en större (10K FIM) livetävling i Helsingfors en gång har jag för mig.

Jag har fått ut 7 spelare av 7 möjliga i Kortoxens dåvarande söndagstävling (100 kr rebuy) då det var ett extrapris till vinnaren av första handen, men en sådan "bredrift" anser jag inte riktigt hör till....

Postad
NALLE fick ut 4 stycken i en större (10K FIM) livetävling i Helsingfors en gång har jag för mig.

Jag har fått ut 7 spelare av 7 möjliga i Kortoxens dåvarande söndagstävling (100 kr rebuy) då det var ett extrapris till vinnaren av första handen, men en sådan "bredrift" anser jag inte riktigt hör till....

haha, fan vad roligt det måste ha sett ut :lol: Vad var 1:a priset då? ;)