juttis Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Jag tror att det var förra hösten/vintern som låten spelades och videon visades. Det är svårt att beskriva låten men videon utspelades i en djuraffär. Killen som sjöng såg ut att vara en liten halvtjock snubbe. Djuren i djuraffären sjöng stundtals med i låten. Nån som vet vad låten och artisten heter? PS. nej, jag har inte drömt det! Och nej, jag röker inte hasch... Citera
Nusseman Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Låten heter DUI tror jag. Artisten har jag ingen aning om. EDIT: google låter meddela att de heter Har Mar Superstar. Citera
juttis Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Postad 6 November , 2005 Jag är förresten inte helt säker på att det var en djuraffär.. men det fanns akvariefiskar där iallafall och en av fiskarna som sjung med var sminkad med typ läppstift och sånt... Citera
juttis Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Postad 6 November , 2005 Låten heter DUI tror jag. Artisten har jag ingen aning om. EDIT: google låter meddela att de heter Har Mar Superstar. Ah, mitt sökande är över! Tack Nusseman! Låten heter mycket riktigt DUI och artisten/gruppen heter Har Mar Superstars. Citera
TotalFarsa Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Låten heter DUI tror jag. Artisten har jag ingen aning om. EDIT: google låter meddela att de heter Har Mar Superstar. [OT]Är det bara jag som tycker att sångrösten påminner väldigt mycket om sångarens från Janes Addiction?[/OT] /TF - Citera
stitchio Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Tycker han är lik killen i polisskolan som är gängledare från början, men blir polis senare. (Han har lite problem med talet också.) Citera
TotalFarsa Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Stitchio, du tänker på Bob Goldthwait... Varför han var så jäkla kul när man var yngre, ja, det har jag ingen aning om /TF Citera
stitchio Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Precis! Fast om dom var så lika som jag hade för mig vet jag inte.. Citera
Recommended Posts