Gå till innehåll

Lennard vs. Friberg, vad har hänt?


Gojko

Recommended Posts

Apropå det senaste avsnittet av Pokermiljonen...

 

För oss som inte vet mer än att Ken Lennard och Erik Friberg ogillar varandra starkt, vore det vädligt bra om någon insatt kunde uppdatera oss med lite bakgrundsfakta till den tydliga schism som existerar dessa pokerspelare mellan :)

 

Varför är deras relation så oerhört kylig? Vad har egentligen hänt?

Visst kan Lennard vara lite väl kaxig och dryg stundtals men i det här fallet verkar bakomliggande orsaker vara något större än bara vanlig kaxighet, eller? :?

 

Dränk tråden med information i ämnet är ni snälla! ;)

 

* RP, lite matigare :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken var lite.... "spydig" när han komenterade swedish open eller vad tävlingen hette som gick under namnet poker när den visades på tv. Han sa att Erik spelade som en kossa och att han var alldelles för slaskig och massa skit. Erik vann tävlingen men Ken hånade honom ändå, sen tror jag inget mera har hänt men Kens attityd lär ju inte göra det lättare för Erik att förlåta honom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken var lite.... "spydig" när han komenterade swedish open eller vad tävlingen hette som gick under namnet poker när den visades på tv. Han sa att Erik spelade som en kossa och att han var alldelles för slaskig och massa skit. Erik vann tävlingen men Ken hånade honom ändå, sen tror jag inget mera har hänt men Kens attityd lär ju inte göra det lättare för Erik att förlåta honom!

 

Använde han verkligen ord som "kossa" hehe. Vad jag minns det så sa han bara nåt i stil med att Martin var en mycket bättre spelare och att Friberg borde tighta till spelet lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik hade ju en sjuk klonkarafton och kommentarer som " O Erik prickar rivern IGEN!! Det är inte klokt vilken tur han har! Det är inte svårt att vinna om man vet att rivern alltid räddar en"

 

Kul och befogat tyckte jag då eftersom han bara verkade ha tur och framstod som lite dryg men efter att spelat med honom i Sthlm vid några tillfällen har jag märkt att han är riktigt skillad och dessutom en riktigt go' gubbe. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...