toppace Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Hej! jag har funderat mycket på hur pokersajterna kan skapa nya kunder, och skulle behöva forumets feedback på detta. I ett annat spel spel spelat som heter renju skapade vi ett "klassrum", tror att det utvecklades i visual c++(vet ej, fattar nada). I alla fall så kan du logga in från en dator med internet till ett klassrum. Här kommer en lärare hålla en lektion på ca 90 min. Om man tänker sig att man skapar en typ HH-replayer med chatfunktion har man kommit ganska långt. Till höger hade vi också en lista med uppkopplade så alla kunde skicka interna pm till varandra. Här kan läraren stoppa i replayern och fråga klassen vad gör vi nu? vad skall man tänka på i detta läge osv. Läraren kan ju också manuellt ediera alla kort och bordet. Här kan man kolla på olika situationer med olika turnkort. Med detta intrument skulle alla grundmoment som: - starthänder - position - pokermatte - odds och pottodds mm kunnas gå igenom på ett enkelt sätt. Jag tror att detta vore fantastikt kul för alla nybörjare, för man får sitta ner vid bordet och prova och göra fel utan att det kostar pengar. För sajten skulle de kunna "anställa" en duktig lärare mot del av rejken för spelare som signar upp på sajten med koden "skola". Får skolan 500 elever gör både sajten och läraren en riktig bra peng, och eleverna tjänar (eller förlorar mindre) så det borde vara en winwin sits eller? Idag så har ju alla sajter samma erbjudanden så det är väldigt lite som skiljer dem åt. Jag tror att detta skulle attrahera nya kunder till vilken sajt som helst. Vad tror ni, skulle detta kunna vara något för att skapa nya kunder? /Toppace * Lite RP - QoS * Citera
TANDEMCYKELN Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Vän, Det låter som en riktigt rolig idé, men jag tror dock inte den lämpar sig för nybörjare. Missförstå mig inte. Jag tycker att idén är kalasbra och väldigt nyskapande. Jag tror dock inte att nybörjare har tålamod att genomgå en sådan här kurs. Citera
Staahla Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Jag tycker det är en bra idé. Hittar man på ett flashigt namn så kommer nog även de svårflirtade nybörjarna strömma in till "Advanced beginner pokertactics and strategy V1.04 the Brunson way" eller vad det blir. Kanske inte alltid för att lära sig om poker, utan även för att kunna skryta för sina polare att de pluggar "Advanced beginner pokertactics and strategy V1.04 Beta - the Brunson way". Citera
bzkt Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Låter som ett mycket intressant verktyg för PF.nus medlemmar att diskutera HHs i Finns säkert någon kunnig programmerare här som skulle knåpa ihop det. Citera
toppace Postad 5 November , 2005 Författare Rapport Postad 5 November , 2005 klassrummet kan ju användas till ganska mycket, specialsituationer i no limit, specialsituationer mot en viss typ av spelare osv. Så om klassrummet är skapat så sätter ju bara fantasin gränser för vad som kan göras med det. /Toppace Citera
baller Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 http://www.expektpokeracademy.com som det numera går reklam för på tv är väl en typ av utbildning, om än ej interaktiv men ändå... Sen kommer det reklam i alla affärer osv där du kan köpa det också... osv... Citera
toppace Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Postad 6 November , 2005 www.expektpokeracademy.com som det numera går reklam för på tv är väl en typ av utbildning, om än ej interaktiv men ändå... Sen kommer det reklam i alla affärer osv där du kan köpa det också... osv... är detta ett skin av poki? Citera
Trolldeg Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 www.expektpokeracademy.com som det numera går reklam för på tv är väl en typ av utbildning, om än ej interaktiv men ändå... Sen kommer det reklam i alla affärer osv där du kan köpa det också... osv... är detta ett skin av poki? Såg precis ut som Poki iallafall. Citera
toppace Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Postad 6 November , 2005 www.expektpokeracademy.com som det numera går reklam för på tv är väl en typ av utbildning, om än ej interaktiv men ändå... Sen kommer det reklam i alla affärer osv där du kan köpa det också... osv... är detta ett skin av poki? Såg precis ut som Poki iallafall. Jag håller med, det blir svårt att skapa en mänsklig relation i så fall Skulle inte dessutom programmet "stacked" komma snart? Citera
Recommended Posts