Gå till innehåll

Mer lättraggat för pokerspelare?


tikhal

Recommended Posts

Jag kan vara ute och resa totalt men jag tror att pokerspelande har gett god effekt på min förmåga att hitta "tells" på damerna på diverse uteställen.

 

Inte för att skryta att jag får massor, för det brukar sluta med att när jag väl fått napp blir jag full och dum och glömmer damen ifråga för att ta ett par sista öl på efterfest för att göra bakfyllan ännu värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig har nog pokern har en rakt motsatt effekt på mitt sociala liv.

 

Skäms typ över mitt pokerspelande(trots att jag är vinnande) och brukar slingra bort mig från sånt och säga att alla rykten är lögner etc.

 

När folk frågar vad jag jobbar med känns det bra mkt bättre att säga att jag är arbetslös...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ju i så fall vara att man kan använda det som öppning för att snacka lite mera, men jag har svårt att se att någon halvvettig tjej faktiskt skulle bli imponerad över att man sitter och fiser framför datorn en stor del av dygnet och spelar tv-spel (även om det är mycket välbetalt tv-spel).

 

Gör som ades_va och undviker ämnet i görligaste mån och brukar säga lite vagt att det är en hobby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan vara ute och resa totalt men jag tror att pokerspelande har gett god effekt på min förmåga att hitta "tells" på damerna på diverse uteställen.

 

Vad är det för tells som du kan uttnyttja till din fördel...

Alltså i poker kan du ev avslöja en medspelare med att kanske andas annorlund när de träffar floppen osv.

Hur fungerar det på krogen... :)

Stirrig blick betyder - vill ha en drink

:lol:

 

/Twinmom (orkar inte logga ut mannen och logga in mig själv)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan vara ute och resa totalt men jag tror att pokerspelande har gett god effekt på min förmåga att hitta "tells" på damerna på diverse uteställen.

 

Vad är det för tells som du kan uttnyttja till din fördel...

Alltså i poker kan du ev avslöja en medspelare med att kanske andas annorlund när de träffar floppen osv.

Hur fungerar det på krogen... :)

Stirrig blick betyder - vill ha en drink

:lol:

 

/Twinmom (orkar inte logga ut mannen och logga in mig själv)

 

 

Jag menar förmågan att läsa folk. Att ana folks intentioner.

 

Man vill ju inte få hem nån löspassiv fisk heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej.. de är inte coolt snacka om sitt pokerspelande.. för om det är nåt

brudar är sjukt trött på så äre poker,... alla har haft en pokerspelande

pojkvän osv.

 

sen så lär de bara sucka då du påstår dig vara en vinnande.....för

är väl ingen som skulle påstå annat inför en dam på krogen med ett par

bira i sig ? nej... enda funkande sättet är om andra skryter om det och du försöker

vifta bort det, "måste ni jämt svamla om det,.. får vi ha skoj ikväll liksom,."

 

bränn istället en jävla massa pengar, och låt ryktet gå om varför de bränns så mkt pengar :). vad ryktet än är så är det ju bra? :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

bränn istället en jävla massa pengar, och låt ryktet gå om varför de bränns så mkt pengar :). vad ryktet än är så är det ju bra? :).

 

Hur bra är det när ryktena istället sprids "Fan, den där snubben är ju så neralkad, jag såg han igår, han brände 10 lax bara på sprit, fy fan alltså, undvik den där alkisen"... :)

 

(jag förutsätter då att man måste dricka en massa sprit om man bjuder en massa, kan ju inte själv ta en vatten medan man bjuder på en massa drinker hit och dit)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en bra tjej bryr sig inte så farligt mycket om vad du sysslar me utan om vem du är lite mera. Kan då säga att vad jag tycker att det kan bli lite mera lättraggat med lite mera pengar på en viss sorts tjejer. Uppenbarligen är de flesta såna är inget vidare att ha men kan för all del vara skoj för en kväll.

 

Fråga annars DRC hur mycket hans pokerspelande gjort det lättare att ta hem en tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan vara ute och resa totalt men jag tror att pokerspelande har gett god effekt på min förmåga att hitta "tells" på damerna på diverse uteställen.

 

Vad är det för tells som du kan uttnyttja till din fördel...

Alltså i poker kan du ev avslöja en medspelare med att kanske andas annorlund när de träffar floppen osv.

Hur fungerar det på krogen... :)

Stirrig blick betyder - vill ha en drink

:lol:

 

/Twinmom (orkar inte logga ut mannen och logga in mig själv)

 

 

Jag menar förmågan att läsa folk. Att ana folks intentioner.

 

Man vill ju inte få hem nån löspassiv fisk heller.

 

Ärligt talat tror jag faktiskt att jag skulle föredra det framför en tight agressiv tjej. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...