Gå till innehåll

Vem torskar mest ikväll på klubbmästerskapen??


TeddyKGB

Recommended Posts

Sätter en hundring på att Rippe är den som slaskar bäst idag och bränner över 2.5k på diverse turneringar och cashgame... sätter han sig vid det stora cashgame bordet (5/10) så lär den siffran stiga yttligare 1k. Tror knappst han når toppen 4.7k brända mandlar men det vore härligt att få se den siffran flyga iaf.

 

Tvåa kommer Danne P eller Bävern som efter för många groggar tiltar bort en massa på cashgame då slask å bäverspel är olönsamt. De slutar på ca. 1.5k minus.

 

Så länge jag håller mig nykter så kommer jag vara +-0 annars kanske jag också är i riskzonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-1500:-

 

Arturs utdragning med Qs-5s på floppen 7s-6s-2h mot mina 7-2 (Och erik som folda AA) sög. Var väl den potten som var avgörande.. ..Kanske även mina två 300:- syner med 78s mot AA också.. Men det var kul att slaska lite, äntligen fick man förmånen att dra ut AK med en hålstege.

 

Ingen bra dag alls för AK igår.. Såg dem fan inte hålla en endaste gång. Dessutom åkte jag ur turneringen med den handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AK var en fin hand igår.. vann en 3.5k pott igår på 5/10 bordet. De tripplade mig, ganska fint. De som backade mest var gdaily och lkpg grabbarna. Alla dessa gick tomhänta hem =)

 

Jag brukar inte gå på färgdrag så där, men potten var stor och det var en fin fin utdragning. KLONK!

 

FRAM MED FLER RIGGADE TILLSTÄLLNINGAR........ FYRTAL 2 GÅNGER, PUNKA PÅ 2 DÄCK, 47off FOLD OCH MOSTERTRÄFFAR.. MER SÅNT!!!!

 

PS. VAD FAN SKA JAG GÖRA MED ALLA MACKORNA!??! HAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHHA DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahahaah jag kommer till dig med snart... oftast brukar jag låta folk få vinna lite av så de mår bra innan jag plockar allt från dom..................

 

sjukt att jag ska behöva köpa in mig 6 gånger utan att gå med vinst nån gång med monsterkorten. jag hade lagt två par på fjärde gatan när stege och färdig färg ligger ute och någon bettar hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vem som torskade mest (även om jag har mina aningar), men det var en otroligt trevlig och lyckad tillställning iaf :)

Får hoppas att det blir fler evenemang som jag kan komma på!

 

mvh

/Joanna

 

ps, lägg ut titanics samlade verk under dagböcker eller något, det är för fasiken skam att ni sitter och smyghåller på sån underbar humor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...