ErHa Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Det sista jag hörde var: Ken: 30 000 Eskil: 170 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 från wsop.info: A bit of preflop action and Pot was 2400. Flop is 6d 7d 6s. Ken goes allin with 11 700 and Hans calls with AKd. Ken shows 7s 8c. Turncard is Jd giving Hans flush and River 8d. Hans Eskilsson won the tournament. Match lasted 6 hours and 10 min. Grattis Eskil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 HU-match som varat i 6 timmar? Fan va lång tid det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Vem vågade trotsa alla och tro på Hasse? JAG såklart, cred plz:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TIGOR Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 kan man läsa om matchen nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Vem vågade trotsa alla och tro på Hasse? JAG såklart, cred plz:) Jepp cred till dig. En annan spelade bort en liten slant genom att tro på Ken. Borde lyssnat på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Eskil är bevisligen en mkt bra HU spelare. Ken L visar återigen prov på "bra sportsmanship"...""han hade bara tur"....vilken sorglig person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x31xx Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Eskil är bevisligen en mkt bra HU spelare. Ken L visar återigen prov på "bra sportsmanship"...""han hade bara tur"....vilken sorglig person Lär dig läsa. Från aftonbladet: "– Eskil är en bra pokerspelare, men vann mest på grund av tur, säger Ken Lennaaárd." Från PokerMagazine: "- Hasse är en väldigt bra spelare, men idag träffade jag nästan inga floppar alls." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Eskil är bevisligen en mkt bra HU spelare. Ken L visar återigen prov på "bra sportsmanship"...""han hade bara tur"....vilken sorglig person Lär dig läsa. Från aftonbladet: "– Eskil är en bra pokerspelare, men vann mest på grund av tur, säger Ken Lennaaárd." Från PokerMagazine: "- Hasse är en väldigt bra spelare, men idag träffade jag nästan inga floppar alls." Iofs menar väl aftonbladet att matchen var en nakenchock och turkupp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Äntligen nån som täppte käften om Ken, nu får vi allt vänta och se om Ken fortsätter skriva lika mycke på aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts