fl0w Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Jag snubblade på en intressant sida idag, som behandlar så kallad dicesetting, vilket i korta ordalag innebär hur man skall kasta tärningarna för att maximera sina chanser gentemot huset. Dicesetting Har någon hört talas om detta tidigare, har ni någon insikt i huruvida det EGENTLIGEN är genomförbart? * RP, lite matigare - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 3 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2005 Jag har en annan fråga också... Känner någon till crapsregler, så som det spelas så att säga "på gatan", utan crapsbord? Vi skall ha fest med tema och det var när jag letade efter detat jag sprang på ovanstående sida... Så om nån nu kan dessa regler, eller har en bra länk, säg gärna till 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Jag har en annan fråga också... Känner någon till crapsregler, så som det spelas så att säga "på gatan", utan crapsbord? Vi skall ha fest med tema och det var när jag letade efter detat jag sprang på ovanstående sida... Så om nån nu kan dessa regler, eller har en bra länk, säg gärna till 8) Har tänkt samma sak, fast köra det som sidospel för folk som åkt ut ur pokerturneringen som brukar hållas hos mig..verkar ju skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts