fourfingerz Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tjena Johan Vid 2 tillfällen på kort tid har följande hänt mig, en ny runda börjar och "knapparna" kommer som vanligt men det finns inga kort.. Otroligt frustrerande. Det verkar vara något lagg som sker för ca 40 sec senare så snabbspolas handen ikapp. Sista gången hade jag KK på handen. Ligger felet på min burk eller er server? Citera
Hjort Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Men vad fan, spela spelaren och inte korten! Citera
Jeg123 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Samma sak hände mig idag då jag provade Java versionen. Sen laddade jag ner den andra versionen och då var det inga problem. Citera
Jeg123 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Den nerladningsbara versionen. Den "vanliga" eller vad man nu ska kalla det. Citera
HeyJohan Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tyvärr är det problem med webklienten och vissa operativsystem eller webläsare. Vår förhoppning är att det kontinuerligt blir bättre i och med uppdateringar. Tills dess har ni mina ärliga ursäkter för allt strul. Mvh Johan Citera
fourfingerz Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 Jag använder den nedladdade klienten.. Citera
HeyJohan Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Då är tyvärr min befogade gissning att felet ligger i nåt kompatibilitetsproblem mellan vår server och din dator. Jag har ingen aning om vad det kan bero på och alla tips mottages tacksamt. Mvh Johan Citera
heinar Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Detta har inträffat säkert tio gånger för mig och det har hänt på olika B2B-klienter. Citera
Recommended Posts