juttis Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vad är det för skillnad trips och set? Jag har glömt bort vad som är vad. Citera
Timmi Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 inte helt säker, men tror att set är med PP på handen ex. du har 88 flop xx8 trips du har AK flop XKK Citera
slampen Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tror att set är "gömt", ex 55 på flopp 57T. Medans trips kan vara typ AK på floppen KK2. Citera
LAB Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Set har du väll pockets i handen och tripps par på bordet. Citera
Kazin Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Ett set är när du har har två av korten till trissen i din hand och det sista öppet, vilket gör din triss svårare för andra att upptäcka. Trips är när du har ett av korten till trissen i din hand och dom två andra öppna. Citera
chapman Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 http://www.spelapoker.se/lexikon.php?letter=s Citera
eyedol Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Gött med fyra inlägg som säger exakt samma sak Citera
cafka Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Är det så specifikt? Fan, jag trodde det var synonymer till "triss" bara. Citera
Timmi Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Gött med fyra inlägg som säger exakt samma sak Men jag är lite snabbare än de andra Citera
jna Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Trodde trips var ett allmänt uttryck för triss, d v s att set utgör en delmängd av trips. Citera
hnat Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tror trips gäller som allmänt uttryck för triss, medans set är specifikt när man har ett pp. Tror jag hört Mike Sexton säga "hidden set of trips"... Citera
jaroiten Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 men tror att set är med PP på handen ex. du har 88 flop xx8 Fel, då har du ju en kåk. 888xx ifall floppen kommer xy8 så har du ett set.. Citera
cheunce Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Trodde trips var ett allmänt uttryck för triss, d v s att set utgör en delmängd av trips. Ser att statestikkurserna äntligen gav lön för mödan Citera
Jennez Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Trodde trips var ett allmänt uttryck för triss, d v s att set utgör en delmängd av trips. Ser att statestikkurserna äntligen gav lön för mödan Synd att inte kurserna i svenska gjorde det för dig! EDIT: Jag ber om ursäkt på förhand... Citera
Recommended Posts