Mongokongo Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Det verkar som om, mot vad alla trott, nätverken höjer raken för storspelare. På senare tid har både Pacific (och alla skins) och Party (och alla skins) höjt maxraken till 4 respektive 5$. Vore intressant att se en jämförelse mellan nätverken och maxrake och en enkel jämförelse för olika "vanliga" potnivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Vad har pacific för skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Vad har pacific för skins? I alla fall 888.com Sen lär det väl finnas fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 På vilka nivåer har Party 5$ i maxrake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gringomannen Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Vet inte. Titta på deras rakelista så får du se. Multipoker har också höjt raken till max 5 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Det verkar som om, mot vad alla trott, nätverken höjer raken för storspelare. Jag tycker inte att du ska sätta ett =-tecken mellan storspelare och en spelare som sitter på 50/100. En storspelare kan lika gärna vara en som sitter på 10/20 och nöter ett antal tusen händer per dag och där tror jag faktiskt inte raken höjts (har inte den gamla tabellen) Sämst för mig är B2B, eftersom deras rakehöjning påverkar mina nivåer. Eftersom jag spelar max NL1/2 så påverkar inte Partys/Multis höjning mig och många andra här. B2B-höjningen till $4 i maxrake påverkar däremot i allra högsta grad. Dålig utveckling iallafall, vilken spelare man än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Vilka är det som spelar på de största borden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Alla NL-bord har max 3$ fortfarande på Party. Det är Fixed 50/100 och över som det är max 5$. http://www.partypoker.com/games/how_to_play/rake.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 Och på Pacific gäller 4$ maxrake på 15/30 FL och uppåt men ALLA NL-bord. Usch va dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts