Jacke123 Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Spelade en live turnering igår. Ganska tidigt i turneringen får jag upp AA. Sitter på SB. Alla har runt 5000 i chips och blindsen är 25/50. UTG höjer 300. Alla lägger sig fram till mig. Jag höjer igen 500. Han synar. Floppen kommer J 4 9. Jag betar 500 den andra går all in så han täcker mig. Jag funderar lite. Jag sätter han på AJ off eller högt flush drag AKs. Han höjde ju pre-flop. Har han AJ off så vill han skydda sitt topp par och vinna potten direkt för han kan ev vara rädd att jag har flush drag. Men jag var säker på att han hade flush drag. Jag synar i alla fall med mina AA. Tycker ni jag gjorde något fel i den här handen? Skulle jag ha höjt mer pre-flop eller tom lägga handen när det kom två ruter på flopen och han gick all-in? * Lite RP - QoS * * Plockar bort resultat och flyttar till handanalys - Hjort * Citera
Hjort Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Ser ut som en semibluff eller överspelat överpar, ibland är det väl set också. Rätt klar syn imo. Citera
toompa84 Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Om du inte synar här ska du aldrig syna Citera
Jacke123 Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Om du inte synar här ska du aldrig syna Hehe Citera
ades_va Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Synen är given - sen vore det även bra om du höjde lite mer preflop. Citera
Recommended Posts