Gå till innehåll

Stress kan göra mycket!

ji-_-ge

Recommended Posts

Var back mega mycket och var lite smått tiltad. Lirar en 3 bords SnG där det äntligen släpper och jag kommer till finaltable. Han och jag har exakt lika mycket. Då händer det. Batterierna i musen dör. Men det är ju lugnt tycker jag, springer ner och kollar där vi brukar ha batterier, slut. Fan, då kom jag på att jag hade baterier i mitt rum i en låda, precis,jag hade det ja, innan morsan städa bort dem ;) Timebanken går ut och han stjäl min blinds direkt och jag vet att undergången är nära. Kommer då på att jag har ju fan grejjor med bateterier i, MP3, för små, DVD-dosa för små, X-box dosa för små, faaan, kom då på att jag har en mus med sladd i källaren, löper ner men ser till min fasa att den inte ligger där den låg förut, letar lite snabbt omkring men hittar den inte. Löper upp till datorn och kan bara titta på medans jag blir utblindad och han vinner. Direkt efter turneringen så tar jag ut batterierna och sätter in dem igen, då funkar dem helt plöttsligt(Gjorde så massa gånger när dem började ta slut, alltså ta ut dem och sätta in dem, men efter ett tag så dog dem helt då) och då funkar dem i 10 minuter. Eteråt är man ju då lite knäckt och ska sänka ljudet på TV:n, tar upp TV-dosan som ligger bredvid mig och har just insett min tabbe, TV-dosan har exakt sånna batterier jag behöver....Gråter först lite, sen lite självmordstankar och allt annat som hör till. Sen vare bara att skratta åt skiten :D

Det var ju tur att det inte var en feting turnering med mänger med pengar i allafall ;) Och jag lär knappast begå samma misstag igen.

:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser