Gå till innehåll

De 10 fetasste kall ock fuld du kan görra. Vecka 39!


TITAN1C

Recommended Posts

Sitoaskion numer 1

Han sejjer han blufa, javisst han blufar. Det er barra at kalla va du en har han har öftá Kingögt, kalla barra om du ha eshögt.

 

Sitoaskion numer 2

Han sejer han har kock, do vet du han har inge, sama sak med estege, ferj och medmerra tillaxampel 2styck par

 

Sitoaskion numer 3

Han titar po sin mp3 ock han biter lot, akta dejj antinggen han trur du har inge ock er saker på at du ska fulda eler han siter på sina nöter smeker dom och har det stjönt som fann.

 

Sitoaskion numer 4

Han ber till dig at rekna dinna stajsh. Javist han tenker blufa. Syna med eshögt

 

Sitoaskion numer 5

Han ryker i sit hör darar som en skjuten gris barra fur att du funderra på åm du ska kalla eler inte. Her vetja inte tils igår trude jag döm hade nöter, men han gik alin efter at jag gjorde en stur bet på min treoikings. Han hade bara esteo och flöpa par i teo. Nu jag vet inte. Det berror på frun galen til galen.

 

Sitoaskion numer 6

Han er stur ock blind du er knäppen, han burjar legga up fur en bet inan det ar hans tur. Han er ful of skit han gur so fur att du inte ska beta po hunom. Han vil espara och fu tilbaka sin blind. Nu möste du betta hunum hört.

 

Sitoaskion numer 7

Du har eses ock han betar pött, nu kan du vara seker på at han blufar, du har ju furfan eses altså har han inge betre, deta ar den enda sulklara blufen. Veldigt selan har böda eses elerhur?

 

Sitoaskion numer 8

Han slikar sej runt munen ock sejer alin, du möste akta han er kåt söm fann i sina kurt.

 

Sitoaskion numer 9

Fulj altid dena lista.

 

Sitoaskion numer 10

Les nesta veckas lista på de 10 viktegaste, besta, smartasste och fetasste!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...