Gå till innehåll

NLT - Trn, 20/9, 24hPOKER, BIG FISH 10k added!

Recommended Posts

• Svars 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Postad
Jag kom 96:a tror jag, men jag vann en hacka ändå när jag lirade 20€ till 10 ggr pengarna på att parre inte skulle hamna ITM när han var stor chipleader

Hahaha, det där får nästan min mentala kollaps att vara värd det. Fick mig att skratta till i alla fall - men vem fan är dum nog och ger 10 ggr på att jag inte ska komma ITM? Säg åt mig nästa gång så ska jag spela på att jag inte kommer ITM ;)

Postad

grattis injong för en gångs stod sig den bättre handen ;)

skönt att veta att mina marker kom till nytta när jag åkte ut iaf.. hade varit ute för långt tidigare utan din konstiga chipdumpning på mig som du ska ha ett stort tack för ;)

nästa gång får vi pf.nu:are hålla fanan högt o sno topp3 ;)

Postad
vem fan är dum nog och ger 10 ggr på att jag inte ska komma ITM? Säg åt mig nästa gång så ska jag spela på att jag inte kommer ITM

Ja, det var ganska fina odds, jag hade nog tom lirat på 2ggr pengarna. ;)

Tyvärr fick jag bara lira 20€ och till nästa gång har han säkert lärt sig vem du är :(

Postad
grattis injong för en gångs stod sig den bättre handen

Tack för det.

skönt att veta att mina marker kom till nytta när jag åkte ut iaf.. hade varit ute för långt tidigare utan din konstiga chipdumpning på mig som du ska ha ett stort tack för

Du verkade behöva lite konstgjord andning. Nej men ärligt talat så var du den jag hade svårast för att spela mot och "få grepp om" trots din stundtals lilla stack.

Bra spelat genom hela turnering i alla fall, vi följdes ju åt genom borden en hel del ;)

Postad

jag hade iofs AT den gången så jag kände mig ganska säker på att jag hade bättre hand ;>

otroligt att du inte kunde få grepp om mig trots att jag låg med respirator större delen av tiden ;> PP = all in, Ax = all in ;)

grattis än en gång ;)