QoS Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Grattis till alla, känner att mina €60 kom till nytta... - QoS Citera
parre Postad 20 September , 2004 Författare Rapport Postad 20 September , 2004 Jag kom 96:a tror jag, men jag vann en hacka ändå när jag lirade 20€ till 10 ggr pengarna på att parre inte skulle hamna ITM när han var stor chipleader Hahaha, det där får nästan min mentala kollaps att vara värd det. Fick mig att skratta till i alla fall - men vem fan är dum nog och ger 10 ggr på att jag inte ska komma ITM? Säg åt mig nästa gång så ska jag spela på att jag inte kommer ITM Citera
liggat Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 grattis injong för en gångs stod sig den bättre handen skönt att veta att mina marker kom till nytta när jag åkte ut iaf.. hade varit ute för långt tidigare utan din konstiga chipdumpning på mig som du ska ha ett stort tack för nästa gång får vi pf.nu:are hålla fanan högt o sno topp3 Citera
Nusseman Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 vem fan är dum nog och ger 10 ggr på att jag inte ska komma ITM? Säg åt mig nästa gång så ska jag spela på att jag inte kommer ITM Ja, det var ganska fina odds, jag hade nog tom lirat på 2ggr pengarna. Tyvärr fick jag bara lira 20€ och till nästa gång har han säkert lärt sig vem du är Citera
injog Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 grattis injong för en gångs stod sig den bättre handen Tack för det. skönt att veta att mina marker kom till nytta när jag åkte ut iaf.. hade varit ute för långt tidigare utan din konstiga chipdumpning på mig som du ska ha ett stort tack för Du verkade behöva lite konstgjord andning. Nej men ärligt talat så var du den jag hade svårast för att spela mot och "få grepp om" trots din stundtals lilla stack. Bra spelat genom hela turnering i alla fall, vi följdes ju åt genom borden en hel del Citera
liggat Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 jag hade iofs AT den gången så jag kände mig ganska säker på att jag hade bättre hand ;> otroligt att du inte kunde få grepp om mig trots att jag låg med respirator större delen av tiden ;> PP = all in, Ax = all in grattis än en gång Citera
Recommended Posts