TjockisBagarn Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Som rubriken lyder? Vad bör jag läsa för bok om jag vill lära mig spela HU, eller finns det ingen bok intriktad på detta? Citera
obby Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 om någon inte kan tipsa om bok, så gärna nån URL. Jag vill läsa om detta också Citera
JollyTime Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Det finns mig veterligen ingen bok som inriktar sig på enbart HU, utan det ingår som ett kapitel i de flesta böcker. Välj istället en bra bok och lusläs det kapitlet. Jag har för mig att det fanns en rätt så lång guide om just HU på FTR, men jag hittade den inte där. Har den utrprintad någonstans här hemma, så jag återkommer när jag hittat vart den är ifrån, för det är inte säkert att det var från FTR jag tog den. Guiden är i alla fall svinbra. Återkommer som sagt med det... Citera
callen Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Andra delen av Harringtons Harrington on holdem har ett heads up kapitel som är rätt bra, men givetvis inriktat på grunda stackar. Citera
obby Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 man kanske får ta och läsa den där Harrington on Hold'em. Vad är FTR för nån sida då? När jag ändå är igång, har Harrington haft cancer eller? Tycker han ser ut som en cancerpatient. Citera
JollyTime Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 FlopTurnRiver En amerikansk motsvarighet till pokerforum.nu - har väldigt mycket intressanta grejor. Citera
Recommended Posts