oracas Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Kan man ta ut direkt till sitt visa kort.. hittar ingenstans här på forumet när jag söker? många sidor har ju tagit bort den funktionen * Lite RP - QoS * Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Du kan ta ut så mycket till ditt kort som du satte in via det. Däremot går det av säkerhetsskäl inte att ta ut mer än så. Jag rekommenderar ständigt NETeller trots deras avgifter. Mvh Johan Citera
oracas Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 så om jag sätter in 100euro och spelar upp till 1000 så kan jag bara ta ut 100 igen.. de var ju synd neteller stular bara så jag håller mej till sidor som klarar att casha ut via visa Citera
Frippe Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 efter att ha upptäckt att man endast kunde ta ut vad man satt in till kreditkortet skulle jag sedan försöka ta ut resterande till mitt bankkonto då dyker det helt plötsligt upp något meddelande om att ni tar en avgift på 10e för att ta ut till bankkontot? Är det här något som ni alltid har och hur ska man veta det? försökte ändå hitta några regler om uttag men då jag inte hittade några tog jag för givet att det bara var att köra på... Citera
Skadast Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 efter att ha upptäckt att man endast kunde ta ut vad man satt in till kreditkortet skulle jag sedan försöka ta ut resterande till mitt bankkonto då dyker det helt plötsligt upp något meddelande om att ni tar en avgift på 10e för att ta ut till bankkontot? Är det här något som ni alltid har och hur ska man veta det? försökte ändå hitta några regler om uttag men då jag inte hittade några tog jag för givet att det bara var att köra på... Ett uttag per månad är avgiftsfritt. Vill du (som jag) plocka ut mer än vad du satt in via visa-kortet får du göra uttaget till visat samtidigt som uttaget till bankkontot. Eftersom att du kan göra detta samtidigt ser jag inget problem med det. Innan du trycker på "Next" fyller du i maxbeloppet på CC withdrawal samtidigt som du skriver in resterande belopp på Bank Withdrawal. Det görs alltså i en transaktion, även om det egentligen är två transaktioner. Citera
Skadast Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 så om jag sätter in 100euro och spelar upp till 1000 så kan jag bara ta ut 100 igen.. de var ju synd neteller stular bara så jag håller mej till sidor som klarar att casha ut via visa Att fylla i bank-infon är inte så svårt. Dessutom får du pengarna relativt snabbt Citera
Frippe Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 ok problemet ar bara att eftersom jag inte hittade nagot om uttagsavgift sa tog jag forst ut pengar till kreditkortet for att i momentet efterat ta ut pengar till bankkontot och forts da dok info om avgift upp. Citera
HeyJohan Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Frippe: Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ska du få se på något skoj Mvh Johan Citera
Recommended Posts