adde_snoppskalle Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Någon som har köpt spelet? Vad tycker ni om det? Själv älskar jag det. Tycker dock att vissa saker är lite irriterande, exempelvis tycker jag dribblingen går för slött. Sen att Dina backar ofta släpper markeringen medans motståndarnas backlinje hela tiden är samlad är också störande. En annan sak är när du har bollen och motståndaren försöker ta den av dig, så ligger de klistrade som plåster på dig och tar av dig bollen relativt enkelt. När du själv jagar motståndaren så hålls det alltid ett visst avstånd mellan spelarna känns det som. Men det är småsaker om man ser till spelet i övrigt...ojojoj vilket grymt fotbollsspel! * Lite RP - QoS * Citera
Pokertomte Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Sjukt bra fotbollsspel, lite synd det där med licensen bara. Jag ger det lätt 8½\10. I like. Citera
adde_snoppskalle Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Tycker det är riktigt uselt att bara lägga till 6 licensierade lag...det bör väl inte vara så jäkla svårt att fixa licens till de nordiska ligorna iallafall? Sen skulle jag absolut uppskatta om det fanns med de sydamerikanska ligorna, iaf brasilianska och Argentinska. Citera
Recommended Posts