Gå till innehåll

SAJT: Bet24Poker.com


Pistol Pete

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Kom på att jag såg några VIP-Poäng,nån som vet vad dessa innebär?

Man får en VIP-poäng för varje raked hand man spelar. VIP-poäng kan användas för diverse turneringar, varje dag går 1 1 VIP-tävling, 1 40 VIP-tävling osv.

 

Jag tycker att Bet24 är en riktigt bra sida. (nästan) aldrig några problem, jättelätt att sätta in pengar osv. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som många andra har jag fått hem en värdecheck, i detta fallet via Poker Magazine. Värdechecken säger att om du sätter in 250 kr så erhåller du 350:- i bonus.

Bonusen krediteras ditt konto direkt efter du satt in pengarna så du kan använda dem till att spela med vilket jag tyckte var schysst.

 

Nu till problemet. På värdechecken står det att pengarna ska omsättas x3 innan de kan betraktas som dina egna. Så jag sätter mig och spelar, när jag av en tillfällighet tittar i cashiern så står det ett halt annat villkor där.

Pengarna ska omstättas x3 på Sportsbetting!

 

Ringer till dem och de motiverar med att annars kan två kompisar spela mot varann för att omsätta pengarna snabbt, men killen i supporten tipsade mig om att spela på en tennismatch eller något annat där det endast finns två alternativ. Ingen annan lösning fanns på problemet.

 

Slutsatsen är att jag plockar ut mina pengar utan erhållen bonus.

För övrigt så kostar det 3% i avgift av dina pengar du sätter in och det är mycket lite folk som spelar hos dem.

 

Bojkotta skojarna i polerbranschen, välj ett seriösare ställe än bet24.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som många andra har jag fått hem en värdecheck, i detta fallet via Poker Magazine. Värdechecken säger att om du sätter in 250 kr så erhåller du 350:- i bonus.

Bonusen krediteras ditt konto direkt efter du satt in pengarna så du kan använda dem till att spela med vilket jag tyckte var schysst.

 

Nu till problemet. På värdechecken står det att pengarna ska omsättas x3 innan de kan betraktas som dina egna. Så jag sätter mig och spelar, när jag av en tillfällighet tittar i cashiern så står det ett halt annat villkor där.

Pengarna ska omstättas x3 på Sportsbetting!

 

Ringer till dem och de motiverar med att annars kan två kompisar spela mot varann för att omsätta pengarna snabbt, men killen i supporten tipsade mig om att spela på en tennismatch eller något annat där det endast finns två alternativ. Ingen annan lösning fanns på problemet.

 

Slutsatsen är att jag plockar ut mina pengar utan erhållen bonus.

För övrigt så kostar det 3% i avgift av dina pengar du sätter in och det är mycket lite folk som spelar hos dem.

 

Bojkotta skojarna i polerbranschen, välj ett seriösare ställe än bet24.com.

 

I vilket nummer av poker magazine hittade man detta erbjudande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in 250:- och fick 350:-. Men sedan såg jag att det bara var på sportsbetting och mailade dom ang. detta. Då drog vi bort bonusen men man får fortfarande behålla sina €10 som man får för att spela 10 händer i real money games.

 

Men i slutändan så kunde jag inte ta ut mer än 300SEK och då vart det bara och dela ut stålarna till andra. Inget bolag jag direkt skulle rekommendera. Men bonusen på €10 var schysst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

250 kr är ju inte så mkt , får man då 350 + 10 euro ( 93.50 kr , när du börjar spela poker får du 10 Euro till bara genom att spela 10 händer på valfritt cashgamebord. ) utan ansträngning , så börjar man spela med 693 kr direkt , motkravet vid ev. cashout: skulle du vilja ta ut pengar så kan du inte göra det hur som helst ( då skulle ju alla göra det , dvs. plocka ut 443 kr direkt ).

du måste satsa bonusen X 3 ( 200 Lr 150 X 3 ) på deras odds först ( hockey , fotboll , tennis m.m. )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter väl som en helt okej bonus. Men man var alltså tvungen att omsätta pengarna på sportsbetting och inte på pokern?

 

Om du vill casha ut ja , du kan spela upp allt ( 600 kr+10 euro för 250 kr) på pokern och ha chans till vinster som jag tycker är j-t bra , skulle du då vilja ta hem pengar måste du satsa erhållen bonus ( 200x3 tror jag , det står på värdechecken ) på sportsbetting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200*3 kan det väl ändå inte vara eftersom 250 av dom 600 är ju insatt av mig. Då borde man behöve betta dom 350 som bonusen är på? Kan man göra en stor bet på 350 då eller måste man göra fler än 1?

 

Jag spelade poker för alltihop , vann lite men sammantaget spelade jag upp alltihopa men det var det värt så jag har ej haft det angenäma att plocka ut nån vinst.

Vore konstigt om du måste satsa allt på en gång kan jag inte tänka mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...