tilttomte Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Hey, När jag försöker satta in pengar på heypoker som kommer detta medelande upp: The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support! What! vad nu, jag har inget konto på heypoker och ingen har använt mitt kort! vad ska jag göra? mvh J.B Citera
mickol Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Du har använt kortet på en annan B2B-site, skicka ett maill till dem så tar de bort spärren. Citera
AoZ Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Det är för att du använt kortet hos ett annat B2B skin, tex 24hpoker.com Maila supporten om detta så fixar dem så ditt kort funkar. Citera
HeyJohan Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Och supporten når du på support@heypoker.com Tack för hjälpen mickol och AoZ! Mvh Johan Citera
tilttomte Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Har pratat med min bank, dem säger att jag ska inte sätta in på amerikanska sidor och sidor med låg säkerhet, har testat på pokerstars, heypoker, unibet inget funkar kan betala med kortet i affär och ta ut från bankomaten. Vad är det för fel? Citera
Erraaa Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Har du visa electron eller maestro kanske? Funkar inte att använda dessa över nätet. Citera
tilttomte Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Nope har vanligt VISA har kunnat sätta in på alla sidor fram tills för 2-3 dagar sen, nu kan jag fan inte sätta in på nån. Pokerkarriären är över? Citera
HeyJohan Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Jag vill inte ställa en dum fråga, men har du mailat supporten och bett dem låsa upp ditt CC som vi skrev om en bit upp? Skälet till att kortet blockats är att du har använt det inom nätverket tidigare (på typ Unibet, 24hPoker, MartinsPoker, BestPoker etc) och därför så triggas en säkerhetsfunktion. Mvh JOhan Citera
Recommended Posts