Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Även denna söndag kommer jag ställa upp i de mer intressanta söndagsturneringarna. Känner mig i riktigt högform då jag precis spelade 20.000€ GTD på 24h med en tredjeplats som resultat. Är trots tredjeplatsen grymt besviken. Spelade riktigt bra och lyckades förlora KK mot 44 och AJ mot KJ allin preflopp med få spelare kvar på finalbordet. Hade jag satt dem hade jag vunnit. Men men.. Nya tag nu. Kvällens turneringar blir: 20.00 - 20.000$ på Eurobet (100$+0$) 21.00 - 35.000£ på Ukbetting (110£+10£) 21.30 - 100.000$ på Prima (50$+5$) 22.05 - 100.000$ på Pacific (100$+10$) 22.30 - 500.000$ på Pokerstars (200$+15$) Alla toursen är freezeout utom Prima. Citera
Trolldeg Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Lycka till! Syns på finalbordet på stars. Citera
Smokey_McPot Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Hoppas på god underhållning även denna vecka. Du nickar macaronis på alla siter utom en va? Minns inte vilken det var du inte hette det på och vad du nickade där dock. (jag är en lat jävel som intevill söka igenom förra veckans tråd) Citera
wolf Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Lycka till ikväll. Var riktigt roligt att titta på ditt finalbordsspel på 20k på B2B. Synd att klonkarna var mot dig, men en bra start på turneringskvällen för dig iaf. Schysst av dig att du skulle stejka mig till stars-turneringen också Citera
Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Hoppas på god underhållning även denna vecka. Du nickar macaronis på alla siter utom en va? Minns inte vilken det var du inte hette det på och vad du nickade där dock. (jag är en lat jävel som intevill söka igenom förra veckans tråd) Helt rätt. Sicket minne du har. På Pacific är det Jomp. Citera
Che Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 hmmm otur... ja ja... lol T4 mot A4 AJ mot JJ sjuklig otur du har.... Citera
Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 hmmm otur... ja ja... lol T4 mot A4 AJ mot JJ sjuklig otur du har.... Ja. Sen vann jag J9 mot AQ också en gång. Men rent sammantaget så hade jag mer otur än tur. Innan jag klonkade med T4s och AJo så gick jag från 40k mitt i touren till 10k på några få händer. Torskade 99 mot AQ och AK mot TT. Hade jag vunnit de två coinflipsen hade jag haft en bit över 100k och överlägsen chipp etta istället för de 10k som jag fick efter den streaken. Tur att de två händerna räddade mig kvar för sen på finalbordet var det bara inte meningen att jag skulle vinna. Citera
Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Ute ur Eurobet touren. 50 av 100. Torskade K hög färg mot A hög. Kan aldrig släppa den med 150 blindar och en stack på 2500. Tilläggas är att jag har mina två hålkort för färgen K9s och fi har AJs. Olyckligt! Citera
Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Och där åkte jag ur Ukbetting touren.. Limpar med 56s och synar en raise bakom mig. Floppar 334, två ruter. Jag har färgdraget och en fyra för stege. Checkraisar han hårt och fi går allin. Måste syna har odds om han inte sitter med 44, vilket känns otroligt. Jag synar och han vänder upp KTo. Har massa outs men missar. Pinsamt att förlora så tidigt mot en sån tomte. Borde spelat mycket försiktigare men jag kan inte fatta hans allin efter min check-raise med KTo. GALET! Citera
Macaronis Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Tog och av reggade mig till Stars och Pacific. Orkar helt enkelt inte lira mer poker idag. Cashgame och 24h turneringen från imorse fram tills nu. Blivit lite för mycket poker känner jag och det känns inte kul att sitta och nöta stars touren framåt sena kvällen. Blev ännu mer omotiverad efter att ha åkt ur ukb och eurobet touren. Nu ska jag bara slappa resten av denna kvällen för att ta upp liret imorrn igen. Citera
Hjort Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 T4 mot A4 T4 är en grym hand, jag tar den mot KK vilken dag som helst i veckan. Jag synar och han vänder upp KTo. Har massa outs men missar. Pinsamt att förlora så tidigt mot en sån tomte. Borde spelat mycket försiktigare men jag kan inte fatta hans allin efter min check-raise med KTo. GALET! Du fick in degen som nästan 70%-ig favorit, känns väl som du fick rätt bra value genom oförsiktigt spel. Citera
jaroiten Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Är macaronis= Betner?? Nej, Ector är Betner.. Citera
Recommended Posts