suitednotie Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 och eftersom jag är uttråkad så stör det mig. Får man göra så här? Kolla in Stålmannen hos Viasat suitednotie * Mini RP - QoS * Citera
juttis Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Var är Stålmannen? Ser bara Spindelmannen... Citera
erbus Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Var är Stålmannen? Ser bara Spindelmannen... vart är stålis?? /A Citera
jaroiten Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Var är Stålmannen? Ser bara Spindelmannen... vart är stålis?? /A Var är spindelmannen? Jag ser bara en sexfingrig figur utklädd till spindelmannen.. Citera
suitednotie Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Var är Stålmannen? Ser bara Spindelmannen... vart är stålis?? /A Var är spindelmannen? Jag ser bara en sexfingrig figur utklädd till spindelmannen.. Ja, var faan är han.... Jag ska bara ta en kaffe....strax tebaks. suitednotie Citera
stitchio Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 vart fan tog du vägen? tar väl inte en halvtimme o hämta kaffe!! Citera
Largo-Sama Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Istället för fyra extra armar/ben så har han fyra extra fingrar/tår Citera
suitednotie Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 vart fan tog du vägen? tar väl inte en halvtimme o hämta kaffe!! Stor kopp... Då jag själv inte kunde låta bli att flina åt min miss blir det ingen edit av den fösta posten. Då försvinner ju det roliga. Fast Spidelmannen har väl inte sex fingrar han heller.... suitednotie Citera
jaroiten Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 http://hem.mac.se/nixon/slask/viasat/sat1.jpg http://hem.mac.se/nixon/slask/viasat/sat2.jpg Citera
Fido Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Skumt.... någon har fått en kul idé och kör sex fingrar på alla? Eller är det ett sätt att använda ett känt ansikte utan att betala? KAN ju inte vara George Cloony, för han har 6 fingrar! Citera
Loveless Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Kan ju vara ett sätt att reklamföra att viasat har (hade) 6 kanaler med film... Citera
Milo Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Är inte det här ganska gammalt? Citera
Staahla Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Nu när detta är utrett så kommer vi ju till den naturliga följdfrågan: Vem vinner ett 100m markrace av en Sexfingrig Stålis och Flash Gordon? Sug på den... Citera
Loveless Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Sätter mina pengar på stålis. Grunden till detta är 1) The flash är INTE flash gordon. Citera
The Grand Bark Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Här har han också sex: En solig eftermiddag var Stålmannen ute och flög. Brottsligheten var låg den dagen och han tänkte att han kanske skulle göra ett besök hos Spindelmannen. Tänkt och gjort! Väldigt snart sitter han hemma hos Spindelmannen. - Hej, Spindelmannen, säger Stålmannen. - Hej, Stålmannen. - Har du lust att hänga med ut och ta några öl? - Nej, jag har inte tid. Mina nätkastare fungerar inte så jag måste laga dem, annars kan jag inte bekämpa brottsligheten. Stålmannen blev lite besviken, men kom sedan på den goda idén att flyga iväg till Läderlappens grotta. - Tjenare, Läderlappen! - Tjenare, Stålmannen! - Har du lust att hänga med ut och ta några öl? - Nja, du förstår Batmobilen kärvar på gasreglaget och om Batmobilen inte fungerar så kan jag inte bekämpa brottsligheten. Tyvärr, jag måste fixa detta. Nu blev Stålmannen riktigt surmulen och flög mest omkring över staden och tjurade. Så råkade han flyga över en taklägenhet och där på balkongen såg han Mirakelkvinnan ligga i solen. Hon var spritt naken och benen hade hon vitt särade. Stålmannen kände hur lusten kom smygande längs ryggraden Han hade hört vad Mirakelkvinnan kunde göra med sina krafter. Så kom han att tänka på att han var ju trots allt den snabbaste varelsen i universum. Allt han behövde göra var ju att svischa ner och sätta på henne och sedan swischa iväg igen innan hon hann reagera. Tänkt och gjort, som en blixt for han ner och blott en tusendels sekund senare var han tillbaka igen bland molnen och på ett betydligt bättre humör. Nere på balkongen tittade Mirakelkvinnan upp och sade: - Vad var det som hände? - Jag vet inte, svarade Osynliga mannen och rullade av henne. - Men det gör ont som fan! Citera
Dahlberg Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 ... Gammal som gatan men rolig som satan, som jag brukar säga Citera
Recommended Posts