cheunce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm? Per Hildebrand måste bara komma igen. Sen kunde det vara intressant att få höra Karin Lundgren som är Betssons nya pokerproffs. När nästa seminarium hålls bör hon ju spelat någon/några turneringar och då vore det intressant att höra ett färskt pokerproffs berätta om vad hon tycker om proffslivet. Edit: Gdaily kan väll prata lite om Omaha Murat ”TerribleTurk” Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Vänner, När man läser denna tråd hatar man att man flyttade från Göteborg. Det låter som ett sjukt roligt seminarium. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theForce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm? Kniven (vad som helst) och någon som snackar cashgames på nätet (vem är bäst lämpad, Sagström?) Har vi någon eta på seminariet i Stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Någon av sveriges bästa onlinespelare hade varit intressant att lyssna på, utöver de förslag jag kom med på förra inlägget. Cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Sen älskar jag när det på finalbordet blir en 4vägspott efter att utg har försökt köpa potten med 86 of och klonkar nötstegen när en annan sitter där med JJ...hehe iof så har man grindat sig till finalen så det gjorde ju ingenting. Man tackar för boken man valde iaf. Va? Jag ställde med 86o för att det är stål? det måste ni alla ha märkt efter det? Torskade ju med mitt set i T senare så det jämnade ut sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Vänner, När man läser denna tråd hatar man att man flyttade från Göteborg. Det låter som ett sjukt roligt seminarium. Usch! Du ska inte ångra att du flyttade från gbg pga detta, utan pga att du flyttade från staden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masken81 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Stål....haha Kungen e du. Men det luktade ju förlust rätt fett när jag spel snor tight innan, men jag skyller allt på Igor, raisade konstant ett tag där när jag fick mediokra kort, annars skall gudarna veta att jag va iskall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Eftersom vi så många bra pokerspelare kommer från Linköping så är det väl självklart att det ska vara ett seminarium där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag har som förslag att vi skippar Linköping och kör ett till i Gbg, då jag lyckades bli sjuk samma dag som seminariumet gick av stapeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Jag har som förslag att vi skippar Linköping och kör ett till i Gbg, då jag lyckades bli sjuk samma dag som seminariumet gick av stapeln. Precis varför byta ett vinnande koncpet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Kan bara stämma in i hyllningskören. Riktigt, riktigt lyckad dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Får köra Globen i Stockholm så att vi är säkra att vi får plats Jag lär komma till Stockholm om nästa blir där. Men denna gången tycker jag alla ska få en t-shirt med sitt nick och avatar så man ser vem som är vem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm? Hjort bor väl i Lund? Han borde kunna masa sig till Malmö och prata om det mesta som har med poker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stanleyboy Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm? Linda Rosing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masken81 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Absolut inte Linda Rosing, skoja inte ens om det, då kan vi lika gärna låta Wobl o Bobl från mtv komma o tala ju. Juha Helpi hade ju vart nåt tycker jag Förövrigt anser jag att det skall hållas Göteborg igen;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 toppace:Har ni några tidsperspektiv på när evenemang i stockholm eventuellt ska kunna äga rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 toppace:Har ni några tidsperspektiv på när evenemang i stockholm eventuellt ska kunna äga rum? jag ber att få återkomma när de som skall arrangera vill ha sina event i respektive stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alerobban Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Här skrev jag ett meddealande utan att tänka helt klart... Jag får tacka för ett mycket bra seminarium istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
link85 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? jag bor i kristianstad men kan ändå göra mitt bästa för malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 QoS, master of all OT. Delar av diskussionerna om kopiering av filmen, här snackar vi plus och minus om seminariet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 God morgon min trogna pf kamrater. Det var ett tag sen de var lite drag i denna tråden. Min fråga kvarstår dock. Finns det fortfarande några planer på att ta pokerseminariet till stockholm/andra städer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Ja, marginella planer. Vi har diskuterat Sthlm och Malmö. Vi har diskuterat en massa andra saker också, får se hur vi orkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Kul att det ändå finns lite planer. Men för att kunna genomför planer måste orken finnas, och finns inte orken så blir planerna generellt sämre än om orken finns. Därför hoppas jag att orken återkommer under 2006 och ser fram mot eventuella event. Det vore kul... God Jul och Gott Nytt År Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 För att köra runt om i landet så behövs det en eldsjäl i varje stad. I Gbg så har vi Toppace, i Sthlm kan vi (jag) själva klara den biten. Örebro gissar jag på att Freeman gråter av lycka (?) att få vara med Så, är det någon i Malmö/Lund som är intresserad av flera timmars oavlönat arbete? lätt. i am the man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts