Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vill även jag tacka för ett för en väldigt väl genomförd och rolig dag!

Tyckte att de flesta föreläsningarna var väldigt underhållande och ganska lärorika. Den enda delen som jag tyckte var lite trist var just den om lagpoker eftersom det kändes lite retsamt att inte få höra något om hur det faktiskt fungerar då det lät väldigt intressant.

Maten var över all förväntan och även om pokerboken kanske riktar sig till lite mindre erfarna spelare än genomsnittsdeltagaren var det ändå en kul bonus.

Ser redan fram emot nästa seminarium!

• Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Efter att ha läst några inlägg här så antar jag att det var Alex och Cecilia som var hemliga gäster? Tyvärr så var jag inte på detta seminariet men hoppas att man kan kunna åka på nästa om det blir något.

Postad

Jag kommer lätt att åka på nästa. Hamnar det i Malmö blir det skönt men blir det i Tjockhult så kommer jag ändå och då kanske det finns en chans att få slaska med QoS :D

Tur att man kan prata någerlunda vårdad svenska så att man blir förtådd i storstaden :lol:

Postad
Fö var det rätt kul att Ola, som trots allt har känt oss båda i några år, presenterade mig som komikern som skulle rycka in om nån föreläsare tappade tråden totalt :)
Eller så kan man se det som ett riktigt bottenbetyg åt ector ;)

/TF

Postad
Eller så kan man se det som ett riktigt bottenbetyg åt ector ;)

/TF

Inte alls. Det är ju ändå jag som har skrivit hälften av hans material ;)

Hahaha! Äsch, har ju hört att han ska va jäkla vass!

Btw, toppace, får du ledigt/barnvakt till ungarna så du kan dra till Vegas? Annars kan du dumpa dem hos oss i varberg! Övar på mitt stundande föräldraskap och det är liksom inte samma sak med en påse mjöl (tror jag inte iaf) ;)

/TF

Postad

Det var riktig bra faktiskt, visst att Ken va oförbredd men skönare snubbe får man ju leta efter.

Den som att man inte fick ut mycket av ynka 150spänn måste nog omvärdera sin girighetsfaktor lite va....?

Sen älskar jag när det på finalbordet blir en 4vägspott efter att utg har försökt köpa potten med 86 of och klonkar nötstegen när en annan sitter där med JJ...hehe iof så har man grindat sig till finalen så det gjorde ju ingenting. Man tackar för boken man valde iaf.

Heypoker>Väldigt generösa!

Och som sagt tidigare...GRATTIS Robban!!!!Och sövveränt arrangemang.

Per Hildebrand var klart intressantast.

Ha det det gubbnajs!!!

Postad
Den som att man inte fick ut mycket av ynka 150spänn måste nog omvärdera sin girighetsfaktor lite va....?

Var tvungen att läsa igenom tråden en gång till och såg INGEN som tycker så.

Den enda som skriver något som kan tolkas som negativt om det är jag och det har inget med värdet av seminariet att göra. Läs igen, igen och igen och försök förstå vad jag menar med det jag skriver.

Hade för övrigt anmält mig och betalat innan jag ens läste nåt om gåvor.

Postad

Bubbla>Men varför känner du dig träffad, jag kommer inte ihåg vem som skrev det, dock är du den enda som reagerat hittills....men tycker du inte det som står skrivit så ta inte åt dig?? eller...glöm det nu

Seminariumet va bra iaf.....puss i ljumsken

Postad

Tycker att det är tåkigt att det är fler som skriver liknande saker utan att någon tyckt så. Det enda jag försökte var att ge lite konstruktiv kritik för kommande seminarier. Och eftersom jag känner mig skyldig till att ha startat det ryktet så ber jag om ursäkt och ska inte störa i fortsättningen.

Postad
Tycker att det är tåkigt att det är fler som skriver liknande saker utan att någon tyckt så. Det enda jag försökte var att ge lite konstruktiv kritik för kommande seminarier. Och eftersom jag känner mig skyldig till att ha startat det ryktet så ber jag om ursäkt och ska inte störa i fortsättningen.

Bubbla, jag tycker det framgår med all önskvärd tydlighet att du är helt nöjd. Och jag glädjs mycket över detta. Det gör nog gdaily också även om han inte är lika tydlig som jag att uttala det.

vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm?