Jackrabbit Slim Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Vill även jag tacka för ett för en väldigt väl genomförd och rolig dag! Tyckte att de flesta föreläsningarna var väldigt underhållande och ganska lärorika. Den enda delen som jag tyckte var lite trist var just den om lagpoker eftersom det kändes lite retsamt att inte få höra något om hur det faktiskt fungerar då det lät väldigt intressant. Maten var över all förväntan och även om pokerboken kanske riktar sig till lite mindre erfarna spelare än genomsnittsdeltagaren var det ändå en kul bonus. Ser redan fram emot nästa seminarium! Citera
Jacke123 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Efter att ha läst några inlägg här så antar jag att det var Alex och Cecilia som var hemliga gäster? Tyvärr så var jag inte på detta seminariet men hoppas att man kan kunna åka på nästa om det blir något. Citera
stitchio Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Man ser mig nästan i publikbilden! Citera
cheunce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Jag kommer lätt att åka på nästa. Hamnar det i Malmö blir det skönt men blir det i Tjockhult så kommer jag ändå och då kanske det finns en chans att få slaska med QoS Tur att man kan prata någerlunda vårdad svenska så att man blir förtådd i storstaden Citera
Rille Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Man ser mig nästan i publikbilden! Då ser man mig lika bra. Dock var jag inte där tyvärr. Citera
cheunce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Man ser mig nästan i publikbilden! Jag ser TF och pokemon men de satt några rader framför dig. Som tur var satt man långt bak Citera
toppace Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 till er som tycker jag har lite hår(hög panna), säger jag bara kolla ector Citera
TotalFarsa Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Bah! Hår är bara vekhet som lämnar kroppen!!! /TF - 3e huvudet ovanför toppace Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Den observante bildbetraktaren ser även mitt vänstra knä skymma Ectors högra armbåge Citera
cheunce Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Den observante bildbetraktaren ser även mitt vänstra knä skymma Ectors högra armbåge Lite OT men... Är det du som är Ectorsbror? Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Ja, eller han som är min bror. Det beror lite på hur man ser det. Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Fö var det rätt kul att Ola, som trots allt har känt oss båda i några år, presenterade mig som komikern som skulle rycka in om nån föreläsare tappade tråden totalt Citera
TotalFarsa Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Fö var det rätt kul att Ola, som trots allt har känt oss båda i några år, presenterade mig som komikern som skulle rycka in om nån föreläsare tappade tråden totalt Eller så kan man se det som ett riktigt bottenbetyg åt ector /TF Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Eller så kan man se det som ett riktigt bottenbetyg åt ector /TF Inte alls. Det är ju ändå jag som har skrivit hälften av hans material Citera
TotalFarsa Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Eller så kan man se det som ett riktigt bottenbetyg åt ector /TF Inte alls. Det är ju ändå jag som har skrivit hälften av hans material Hahaha! Äsch, har ju hört att han ska va jäkla vass! Btw, toppace, får du ledigt/barnvakt till ungarna så du kan dra till Vegas? Annars kan du dumpa dem hos oss i varberg! Övar på mitt stundande föräldraskap och det är liksom inte samma sak med en påse mjöl (tror jag inte iaf) /TF Citera
dlinder Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Nu hoppas vi på ett motsvarande seminarie för Stockholm! Citera
stitchio Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Det var en tjej som gick runt och tog massa bilder, när ska vi få se dom? Citera
Shapeshifter Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Det var en tjej som gick runt och tog massa bilder, när ska vi få se dom? Tror du syftar på Pokermagazine.se nätreporter... kolla där, ligger några bilder uppe redan Citera
TotalFarsa Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Det var en tjej som gick runt och tog massa bilder, när ska vi få se dom? Tror du syftar på Pokermagazine.se nätreporter... kolla där, ligger några bilder uppe redan Inte bara nätreporter, utan webredaktör... /TF Citera
toppace Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Det var en tjej som gick runt och tog massa bilder, när ska vi få se dom? Den vackra damen heter Lina. Bilderna kommer i pokermagazine 5. /Toppace Citera
Masken81 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Det var riktig bra faktiskt, visst att Ken va oförbredd men skönare snubbe får man ju leta efter. Den som att man inte fick ut mycket av ynka 150spänn måste nog omvärdera sin girighetsfaktor lite va....? Sen älskar jag när det på finalbordet blir en 4vägspott efter att utg har försökt köpa potten med 86 of och klonkar nötstegen när en annan sitter där med JJ...hehe iof så har man grindat sig till finalen så det gjorde ju ingenting. Man tackar för boken man valde iaf. Heypoker>Väldigt generösa! Och som sagt tidigare...GRATTIS Robban!!!!Och sövveränt arrangemang. Per Hildebrand var klart intressantast. Ha det det gubbnajs!!! Citera
Bubbla Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Den som att man inte fick ut mycket av ynka 150spänn måste nog omvärdera sin girighetsfaktor lite va....? Var tvungen att läsa igenom tråden en gång till och såg INGEN som tycker så. Den enda som skriver något som kan tolkas som negativt om det är jag och det har inget med värdet av seminariet att göra. Läs igen, igen och igen och försök förstå vad jag menar med det jag skriver. Hade för övrigt anmält mig och betalat innan jag ens läste nåt om gåvor. Citera
Masken81 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Bubbla>Men varför känner du dig träffad, jag kommer inte ihåg vem som skrev det, dock är du den enda som reagerat hittills....men tycker du inte det som står skrivit så ta inte åt dig?? eller...glöm det nu Seminariumet va bra iaf.....puss i ljumsken Citera
Bubbla Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Tycker att det är tåkigt att det är fler som skriver liknande saker utan att någon tyckt så. Det enda jag försökte var att ge lite konstruktiv kritik för kommande seminarier. Och eftersom jag känner mig skyldig till att ha startat det ryktet så ber jag om ursäkt och ska inte störa i fortsättningen. Citera
toppace Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Tycker att det är tåkigt att det är fler som skriver liknande saker utan att någon tyckt så. Det enda jag försökte var att ge lite konstruktiv kritik för kommande seminarier. Och eftersom jag känner mig skyldig till att ha startat det ryktet så ber jag om ursäkt och ska inte störa i fortsättningen. Bubbla, jag tycker det framgår med all önskvärd tydlighet att du är helt nöjd. Och jag glädjs mycket över detta. Det gör nog gdaily också även om han inte är lika tydlig som jag att uttala det. vem vill ni skall tala i Malmö och Stockholm? Citera
Recommended Posts