Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Ville?! Awright, I tell you what. You look like nice people, I'm gonna help you out. You want a beautiful name? Soda. Soda. S-O-D-A. Soda. Citera
TotalFarsa Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Goatse, vad det än är som du har rökt på, så vill jag ha två! /TF Citera
Goatse Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Haha, det enda som rök idag var mina livsbesparingar. Någon måste haja! Citera
Teichmann Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Ville är väl hyfsat coolt, bättre det än att han får heta Total Farker i alla fall, för det vore ett bedrövligt namn. Problem som dock kommer uppstå är 1) folk kommer alltid fråga om han stavar med V eller W och 2) folk kommer inte tro att han heter Ville på riktigt, utan att det är ett smeknamn för någonting (typ Jonas). Andra problem som inte är namnrelaterade är att det stackars barnet kommer få växa upp i Varberg. Citera
TotalFarsa Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2006 Ville är väl hyfsat coolt, bättre det än att han får heta Total Farker i alla fall, för det vore ett bedrövligt namn. Problem som dock kommer uppstå är 1) folk kommer alltid fråga om han stavar med V eller W och 2) folk kommer inte tro att han heter Ville på riktigt, utan att det är ett smeknamn för någonting (typ Jonas). Andra problem som inte är namnrelaterade är att det stackars barnet kommer få växa upp i Varberg. !. Och? Min sambo heter Gunn, folk frågar ibland om det stavas med ett eller två "n". Det bekommer henne inte. 2. De människor som är viktiga i hans/hennes liv kommer ju att veta vad han/hon heter. Inget annat spelar någon roll 3. Varberg är en väldans vacker stad. Har ju dessutom fostrat kändisar som jezaja & lfx /TF Citera
devalanteriel Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 2. De människor som är viktiga i hans/hennes liv kommer ju att veta vad han/hon heter. Inget annat spelar någon roll Det är väl inget argument... det är ju samma människor som inte kommer att kalla honom Ville eller henne Ella. 3. Varberg är en väldans vacker stad. Har ju dessutom fostrat kändisar som jezaja & lfx Känd-... *host*. Citera
Bein Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Kan du inte snacka me QoS att du får lite pengar om du döper ungen till Pokerforum.nu Citera
TotalFarsa Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2006 3. Varberg är en väldans vacker stad. Har ju dessutom fostrat kändisar som jezaja & lfx Känd-... *host*. Trodde inte att ironin kunde vart tydligare. Obviously, I was wrong Bein, det är inte värt att förlora förhållandet över Men om bara QoS vill så kan jag väl tatuera PF över hela bröstet och streaka genom Grebbestads lokaler nästa år /TF Citera
stitchio Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Andra problem som inte är namnrelaterade är att det stackars barnet kommer få växa upp i Varberg. Grr! Citera
Loveless Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Ville är väl hyfsat coolt, bättre det än att han får heta Total Farker i alla fall, för det vore ett bedrövligt namn. Problem som dock kommer uppstå är 1) folk kommer alltid fråga om han stavar med V eller W och 2) folk kommer inte tro att han heter Ville på riktigt, utan att det är ett smeknamn för någonting (typ Jonas). Andra problem som inte är namnrelaterade är att det stackars barnet kommer få växa upp i Varberg. Tycker att Ville Farker har en bra klang över sig. Citera
QoS Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Men om bara QoS vill så kan jag väl tatuera PF över hela bröstet och streaka genom Grebbestads lokaler nästa år Haahaa... Please do... - QoS Citera
hf89fc Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Kan du inte snacka me QoS att du får lite pengar om du döper ungen till Pokerforum.nu Jag kan helt klart bidra med 10$ Citera
Smitaren Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Ville?! Awright, I tell you what. You look like nice people,I'm gonna help you out. You want a beautiful name? Soda. Soda. S-O-D-A. Soda. How about Mug? that's original. Or uh, Ketchup? Pretty name for a girl. How about Bisquik? Pimento. Gherkin. Sauce. Maxwell House. Citera
Ving Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Skaffat försäkring, som någon tipsade om tidigare i tråden. Man var tvungen att göra det, som senast, i vecka 36 så vi var allt ute i sista minuten... /TF Vilket försäkringsbolag tog ni och varför? Vi väntar vårt första barn i augusti och det här med försäkringar verkar vara en djungel. Något tips? Citera
TotalFarsa Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2006 Vilket försäkringsbolag tog ni och varför? Vi väntar vårt första barn i augusti och det här med försäkringar verkar vara en djungel. Något tips?Tjena! Vi tecknade Barn På Gång Plus hos Sk*nd** Min sambo hade, efter lite icke empirisk undersökning, kommit fram till att det helt enkelt var den bästa försäkringen som man kan teckna som gravid. Jag är alltid skeptisk till att bli påpackad grejjer med motiveringen "det här bör du ha" men när det gäller mitt ofödda barn kan jag helt enkelt inte låta bli att inte försäkra det Kul för er förresten! Grattis och lycka till! /TF *edit* vatusan, har jag ett syftningsfel eller inte i den här posten *edit2* jaja, fick göra en edit till eftersom jag råkade skriva fel försäkringsbolag på första försöket Citera
TotalFarsa Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 Vänligen se detta och dela min glädje! /TF - saxxat från en tråd på Pappaforum.se Citera
Jennez Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Vänligen se detta och dela min glädje! /TF - saxxat från en tråd på Pappaforum.se Grattis! Bra skrivet, man blir glad av att lasa det dar! Citera
APC Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Jättegrattis TF. Bra jobbat med navelsträngen Citera
stalmannen Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Idag (måndag) är det 26+1 för er va? Det börjar närma sig... ungen är nu ca 800-900 gram och bör vara ca 30 cm. (teoretiskt sett skulle ungen klara sig om den skulle födas nu)Börjat inhandla barnvagn och sånt? Hur mår dom? Ungen skulle haft ca 70-80% chans att överleva. Risk för skador... Och ungen skulle redan för 3 veckor sedan haft 50% chans att klara sej om den hade fötts då... Citera
Recommended Posts