Deckard Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Det finns många pokersajter nuförtiden och flera kreativa turneringsformer. Tänkte höra mig för om ni har hittat någon turneringsform som ni tycker är speciellt kul? Alltså vilka turneringsformer (och vilken pokersajt de finns på) kan ni rekommendera? Själv, eftersom jag alltid spelar för mycket små summor, är jag ganska förtjust i sng's som hänger ihop som t.ex. rounders etc. där slutmålet ger mycket pengar (även om det är vissa problem att ta sig dit ) //D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Gillade free/1- 5$ multi-torneys när jag började. Fick mycket poker för pengarna och kom ITM ibland Men det tog sån jäkla tid så jag lessande och började med SnG och det rockade även det ibörjan, nu är det emst cash-games som gäller. Hoppar på någon SnG ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Shootouts är inte dumma de. Särskilt live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RS75 Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Kan tipsa om att prova heads up turneringarna... Ett helt annat spel som sker där å de väldigt bra att få inblick i de inför framtida final bord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfassbinder Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Kanske lite tidsslöseri dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daffen Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 shorthanded tuneringarna på ladbrokes e riktigt roliga,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Kanske lite tidsslöseri dock Man får mycket pokerspel för insatsen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supah Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Kanske lite tidsslöseri dock Man får mycket pokerspel för insatsen ! Är ju det man inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Kanske lite tidsslöseri dock Man får mycket pokerspel för insatsen ! Är ju det man inte får. klart man får. Man får mycket spel för insatsen, men man får lite betalt för den Om jag slutar gå OT så tycker jag SH-turneringar är riktigt skoj, dock har jag inte spelat många då det inte är så många sidor som har dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supah Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 freerolls e kul Kanske lite tidsslöseri dock Man får mycket pokerspel för insatsen ! Är ju det man inte får. klart man får. Man får mycket spel för insatsen, men man får lite betalt för den okej visst, man får spela många händer. Men personligen tycker jag att sitt spel försämras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Lagpokern är såklart roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Lagpokern är såklart roligast! Hur fungerar det då? Du kan ju inte säga att det är den roligaste turneringsformen utan att man får veta vad det är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Lagpokern är såklart roligast! Hur fungerar det då? Du kan ju inte säga att det är den roligaste turneringsformen utan att man får veta vad det är för något. Man spelar poker fast i lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Lagpokern är såklart roligast! Hur fungerar det då? Du kan ju inte säga att det är den roligaste turneringsformen utan att man får veta vad det är för något. Man spelar poker fast i lag... nehä?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Dealer's choice är roligast och det är inte nära. Fast man kan ju inte spela det på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 roligaste turneingsformen är NLT shorthanded Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 roligaste turneingsformen är NLT shorthanded PLT shorthanded känns bättre. NL shorthanded blir man ju bara en vevmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guts Postad 30 November , 2005 Rapport Share Postad 30 November , 2005 Lagpokern är såklart roligast! Hur fungerar det då? Du kan ju inte säga att det är den roligaste turneringsformen utan att man får veta vad det är för något. här kan du hämta regelverket för att köra en lagpokerturnering. http://www.lagpoker.se/676/ //Guts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 30 November , 2005 Rapport Share Postad 30 November , 2005 Har hört talas om "terminator" turneringar där man får pris bl a efter hur många man slår ut. Någon annan kanske vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts