SirEklund Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 SirEklund: Vi fick hem den och Razr:n idag och jag har båda framför mig just nu.Jag ska se om vi kan lösa ett bud direkt till dig så att du har den innan helgen. Måste gå på nåt sätt. Ska du buda från Malta? Börjar nästan tro att den budas från Malta men till fots också eller? Har inte sett röken av min mobil än så länge skulle den inte budas förra helgen? Citera
Bojen Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 SirEklund: Vi fick hem den och Razr:n idag och jag har båda framför mig just nu.Jag ska se om vi kan lösa ett bud direkt till dig så att du har den innan helgen. Måste gå på nåt sätt. Ska du buda från Malta? Börjar nästan tro att den budas från Malta men till fots också eller? Har inte sett röken av min mobil än så länge skulle den inte budas förra helgen? Du behöver inget mobil din lata j**el! Det är jag som kom 2a i den där Sököturneringen som förtjänar en mobil. Citera
HeyJohan Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 SirEklund: Visst var den en Nokia 7260 du skulle ha? Men jag är säker på att den har gått iväg. Rackarns. Ska kolla upp det igen. Ge mig en liten stund. Mvh Johan Citera
SirEklund Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 HeyJohan stämmer bra var en Nokia 7260 som jag vann sååå enkelt HU mot Bojen i pf.nu sökö turneringen. Citera
HeyJohan Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Bra sätt att vrida om kniven där Du, nu har vi sökt och det verkar som att det ligger på en terminal och skräpar nånstans. Så här kan vi inte ha det. Vi har en Motorola RAZR inne i lager. Ska vi skicka den istället eller vill du ge oss två dar att få rätt på telefonen och sparka iväg den igen? Mvh Johan Citera
SirEklund Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Bra sätt att vrida om kniven där Du, nu har vi sökt och det verkar som att det ligger på en terminal och skräpar nånstans. Så här kan vi inte ha det. Vi har en Motorola RAZR inne i lager. Ska vi skicka den istället eller vill du ge oss två dar att få rätt på telefonen och sparka iväg den igen? Mvh Johan En motorola RAZR blir alldeles utmärkt Citera
SirEklund Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Fick min nokia 7260 idag tack så mycket Citera
HeyJohan Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Nämen vad i hela...det var ju trevligt att den behagade komma fram till slut, men det är lustigt när Posten inte kan lokalisera den, men den ändå kommer fram Ber om ursäkt för att du fick vänta. Mvh Johan Citera
Recommended Posts