Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har själv under den tiden jag lirat poker (2 år) aldrig använt mig av nåt program utan har lirat helt efter eget huvud. Men nu funderar jag på att börja använda mig av Pokertracker. Har i alla fall laddat ner trial versionen ?

Skulle vara intressant att veta hur ni spelar ?

Med eller utan stödprogram ?

* RP - QoS *

Postad

vid borden spelar jag utan, men jag använder PO för analys av mitt spel efteråt. Jag kan verkligen rekommendera det även fast det ibland är rätt chockartad läsning. Hjälpt mig täta till en del luckor i mitt spel.

T.ex. kommer du tänka: "Varför i skogen losar jag så mkt på blindarna?"

:)

Postad

Själv använder jag notepad för att föra statistik över antal timmar smelade och vinst/förlust. Varit mycket minus senaste dagarna :oops:

Kört demot på både PO och PT, dock har jag inte fått ändan ut vagnen och köpt någon av dom än.

Men det känns som det börjar bli rätt viktigt då jag har åtskilliga luckor i mitt spel. :roll:

Postad

Tycker det är utmärkt att köra med ett program (Pokeroffice för min del).

Under själva spelets gång så använder jag inte det så jätte mycket då jag lirar 4 bord (tar hjälp med odds och sen vilken spelstil fi har), men efteråt kan man juh se vad som hänt, varför har man så dålig vinst med QQ, vaför gick man back med AKs men inte AQo osv.