Gå till innehåll

En NETeller fråga rörande alla B2B sidor!


Genius

Recommended Posts

Jag använder min systers NETeller konto till mina pokerpengar, hon använder inte det längre och jag tycker inte det känns lönt att göra ett eget när jag kan använda hennes. Nu har det blivit så att det NETeller kontot är bundet till några pokersidor (stars,empire och noblepoker) så jag känner inte för att göra ett eget, känns onödigt med 2 stycken.

 

Men på Prima (Bet365) så började dom bråka över detta för första gången, men jag fick en dag på mig att ta ut mina pengar iaf. Så nu får (kan) jag inte använda NETeller på Prima, inte ens om jag gör ett nytt NETeller konto.

 

Nu till frågan: Hur är det med B2B? Samlar dom in uppgifterna man har i NETeller och ser om dom överensstämmer med det man har på pokerkontot precis som Prima? Eller är det lungt för dom att man använder en annan persons NETeller konto (bara man använder samma hela tiden) precis som på stars m.f?

 

Tacksam för svar

 

ps. Vad har B2B för kurs för att växla dollar till euro? Eller är det NETeller som sköter detta (vad har de för kurs i sånna fall). Är helt osäker, http://www.valuta.se och http://www.forex.se visar ju olika exempelvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja okej, va bra! Tack till er som svarat, får hoppas att kursen på B2B är bra som gdaily säger då! :D

 

Muffmull: men då måste jag ständigt ha 2 konton eftersom det NETeller kontot jag använder är bundet till stars, empire och noblepoker. Och det kan ju bli lite jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan svara på kursen... det är netellers växlingsavgifter som gäller och dom är väldigt väldigt dåliga

 

Och där har du fel.

 

B2B (i alla fall 24h) har en egen valutaomvandlare, med bättre kurs.

 

Och där hade tydligen jag fel. Netellers kurs används, jag var felunderrättad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...