busen Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Har ingen read på Howard, ingen info på honom från pt. Jag har dock stulit rätt många av Howards BBs. Table "Temple" Seat 1 is the button. Seat 1: poopsy ($117.24 in chips) Seat 2: busen ($394.25 in chips) Seat 3: Howard12 ($216.85 in chips) Seat 4: Barcrest ($251.25 in chips) Seat 5: bowmore ($200.50 in chips) Seat 6: JackWild ($60.80 in chips) busen: posts small blind $1 Howard12: posts big blind $2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to busen [T:spade: T:club:] Barcrest: folds bowmore: folds JackWild: folds poopsy: folds busen: raises to $8 Howard12: raises to $14 busen: calls $6 Har som sagt ingen read så han kan antingen tro att jag bara vill stjäla igen, eller ha en hand. ----- FLOP ----- [2:club: 4:club: 5:club:] JackWild leaves the table busen: checks Howard12: bets $32 busen: calls $32 Denna synen är lite knepig. Han överbetar potten lite, tyder det på att han vill avlsuta handen här? Har han kanske en hand som han försöker skydda? ----- TURN ----- [2:club: 4:club: 5:club:][T:heart:] Jag hittar alltså synen på floppen. Nu är det min tur att agera. Jag tror att jag leder här men samtidigt inte att min är levande. Jag kan beta pot, ställa in, check-syna eller check-raisa. Vad bör jag göra? Citera
jacobmal Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 jag hade betat 2/3 pot. förstår inte varför du check-synar floppen dock? Citera
Djens Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 CR allin. Har han A/Kc kommer han vara tvungen att syna till taskiga odds. Citera
jacobmal Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 har omöjligt råd att checka här, checkar fi bakom och c kommer är handen rätt död. Har han AAc/KKc åker smeten in iaf. Citera
busen Postad 20 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag valde till slut att försöka CR. Men när jag checkat förstod jag att sitter han på A lär han ta ett gratiskort. River kommer 3 vilket ger honom stege om han sitter på ett A. Jag checkar, han värdebetar, jag synar. Citera
Recommended Posts