Nordkorea Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Tråden har försvunnit hos WSOP, sökning hos Pokerforum ger fel träffar och Google kan inte hjälpa mig. Kan någon PM:a mig en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Tråden har försvunnit hos WSOP, sökning hos Pokerforum ger fel träffar och Google kan inte hjälpa mig. Kan någon PM:a mig en länk? Den har inte alls försvunnit från WSOP http://www.wsop.info/se/new/index.asp?page=leseinnlegg&InnleggID=6239 Att inte Kniven eller någon annan arrangör bemödar sig meddela det största forumet (dvs oss) är "intressant" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nordkorea Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Tack, Ola. Du är som alltid en klippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts