kimsk05 Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 pitbullfarm - human erection Citera
Kamraters Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Va fan är det här för meningslös tråd egentligen? Tänkte starta några nya trådar: 1. Har ni några turkalsonger? 2. Jag får ALLTID AA när jag har höger pekfinger i analen, får ni också det? 3. Jag förlorar alltid när jag går all-in med 72o, gör ni också det? 4. Denna tråd är bland den dummaste jag läst på pokerforum, nån som håller med? ok. vad är en bra tråd? jag tycker det är kul med musik och poker. jag råkar även tycka att de två kan kombineras. det som är riktigt ointressant är att t. ex. max bemödar sig med att skriva att denna tråd är ointressant. låt de som tycker att denna tråd är kul skriva i den. varför läsa något som man tycker är ointressant??? enough! Citera
TeddyKGB Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Another one bites the dust - Queen Fick en kuslig känsla när denna låt dök upp =) Ni har väl alla hört talas om "baklängeslåtarna"? http://jeffmilner.com/backmasking.htm Citera
Pimpen Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Castaways - Liar, Liar. Lock, Stock....-fan Citera
snailbomb Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Väcker en avsomnad tråd. Turbonegro - "Bad Mongo" Citera
elninjopink Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Vad som helst med Rage Against The Machine. Citera
overmuch Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Disneyland After Dark - A Good day too give it up. Citera
skogis_72 Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Väcker en avsomnad tråd. Turbonegro - "Bad Mongo" Ett eminent val! En av Turbos bästa låtar och mycket passande!!! Citera
Metaddict Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Dark Funeral - Hail Murder eller kanske Nile - Cast Down the Heretic Mycket vackra låtar... Citera
Henkeman Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Disneyland After Dark - A Good day too give it up. Med det nicket och den avataren så är jag inte förvånad att du lyssnar på D.A.D efter en bad beat. Vilket album är den låten med på? Har bara 13 album mellan 86-02, måste vara något nyare? De har några låttitlar som skulle kunna handla om poker iaf: "Rock river", "Call of the wild" (om Sam Farha?), "Sleeping my day away" (om dygnsrytmen som pokerspelare), "Overmuch" (danska för all-in?), "Making fun of money", "Riskin' it all", "Day of wrong moves", "Grow or pay" ... (D.A.D. är det bästa som nånsin kommit från Danmark (men jag dricker inte öl, så jag förstår om de bara kommer tvåa för er andra ) Citera
hansolo Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Bad Day- Daniel Powter åhh fy fan ja blir tiltad bara ja tänker på de där gnissliga ljudet som kallas "musik" ja säger istället -children of bodom - are you dead yet sen lyssnar ja på enya - may it be så blir ja lugn igen Citera
Donatien Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Fullt inköp och sedan: Suicidal Tendencies; You Can't Bring Me Down Who the hell you calling crazy?You wouldn't know crazy if Charles Manson was eating Fruit Loops on your front porch Citera
eurythmech Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Bad Day- Daniel Powter åhh fy fan ja blir tiltad bara ja tänker på de där gnissliga ljudet som kallas "musik" ja säger istället -children of bodom - are you dead yet Årets lol Citera
Weedobooty Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Van Halen - Jump. "You might as well jump!" Citera
chapman Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Johnny Cash "Hurt", funkar även i Nine Inch Nails orginal. Den är fin. Även R.E.M - The great beyond har lite sudstans Citera
JENZOER Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Basshunter - Boten Anna (På repeat för 0.5 bättre EV) Citera
enhetsmatris Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 System Of A Down - Revenga Poisoning a drink, Bleeding in a sinkBurning up On my sweet revenge Will be yours, for the taking It's in the making baby, aaaaahhh Följt av Chumbawamba - Tubthumping I get knocked downBut I get up again You're never going to keep me down We'll be singing When we're winning We'll be singing Citera
Recommended Posts