K4lle Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Nån som vet något mer än att den inte är utkommen ännu? priset är ju ganska tilltalande om inte annat, 85 pix. Edit, glömde adressen, http://www.adlibris.se/shop/product.asp?isbn=9100108901 * Pill, pill - QoS * Citera
Henkeman Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Verkar vara en översättning iaf, borde gå att hitta något om den på engelska, typ Amazon eller nåt sånt. Kan kolla efter den lite senare, lite upptagen just nu Citera
dallas2000 Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Fick den här boken i julklapp. Är det någon som hört något om den?? Har möjlighet att byta den, så om den inte är något att ha så säg till! Har möjligtvis någon läst den? Gdaily kanske har några rekommendationer att komma med? Citera
dallas2000 Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Ingen som har några synpunkter?? Citera
dallas2000 Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Du har inte kollat upp den Henkeman? Citera
Henkeman Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Såg nu att jag svarat i den här tråden Antar att jag satt och spelade World of Warcraft när jag svarade första gången. Jag gissar på att det är boken How to Play Poker : And Other Gambling Card Games. Står en liten kort recension på bokens sida på Amazon, verkar vara ok som introduktion till lite olika pokerspel. 176s, Holdem, Omaha, 5CS, 7CS, 5CD etc. kan inte räcka till mycket mer än en introduktion. Recenscenten tycker det är en mycket bra bok för nybörjare och för 79kr så är det ju ingen summa att hålla på att bråka om. Om inte annat kanske det är en lagom introduktionsbok att låna ut till kompisarna innan man bjuder hem de på lite poker så de blir ordentligt nyfikna och sugna? Du har ju redan hittat till PF.nu, så jag gissar att du inte behöver en introduktion? Citera
dallas2000 Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Okej, tack så mycket. Nej egentligen inte, men känns lite taskigt mot morsan och lämna tillbax allt hon köpt till mig i julklapp, hehe. Hon gav mig även boken "Spela poker som proffsen" av Phil Helmuth, men den måste jag verkligen lämna tillbax känner jag. Citera
Recommended Posts