AoZ Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Satten in lite cash på HEypoker tidigare och har en gång tagit ut MAX beloppet (som är samma som det insatta beloppet). Nu har jag plussat och undrar hur jag gör för att ta ut dessa till mitt CC (kreditkort, VISA) Eller går det inte? Tycker detta är löjligt om man inte kan ta ut fler gånger? Följdfråga: jag har även ett konto hos Unibet, kan jag överföra pengar till mitt username där och på den vägen ta ut? (Unibet har ju inte denna dumma regel vad gäller uttag till CC). Hur är det med Unibetvinster och skatt på de? Citera
kydyl Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 men ta ut till bankkontot då om det inte går mer till VISA Jag fattar inte varför alla ska krångla till det hela tiden Citera
SweCyrus Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Följdfråga: jag har även ett konto hos Unibet, kan jag överföra pengar till mitt username där och på den vägen ta ut? (Unibet har ju inte denna dumma regel vad gäller uttag till CC). Det funkar ju till alla andra skin i nätverket så det ska väl inte vara några problem... Citera
flittchen Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Jag kan inte föra över cash från mitt Heypokerkonto till Unibetkonto. Prövat med både pokernick och det jag har som inloggning till unibet.com men det står bara "The username doesn´t exist!"... Citera
suudde Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Jag kan inte föra över cash från mitt Heypokerkonto till Unibetkonto. Prövat med både pokernick och det jag har som inloggning till unibet.com men det står bara "The username doesn´t exist!"... Funkar inte! Går endast mellan de skins som använder 24h cashier. Citera
flittchen Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Funkar inte! Går endast mellan de skins som använder 24h cashier. Surt. Unibet tar ju inte Neteller heller så då har de nog tappat mig som kund för alltid (tänkte sätta in en slant för betting där). Citera
suudde Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Satten in lite cash på HEypoker tidigare och har en gång tagit ut MAX beloppet (som är samma som det insatta beloppet). Nu har jag plussat och undrar hur jag gör för att ta ut dessa till mitt CC (kreditkort, VISA) Eller går det inte? Tycker detta är löjligt om man inte kan ta ut fler gånger? Det beloppet som du satt in tar du ut till ditt VISA kort, resterande belopp (Som du vunnit) tar du ut till ditt BANKKONTO! Gör dessa 2 uttag inom 10 minuter så är de kostnadsfria (En gång per månad)! Exempel Har du satt in 20 € och vunnit 100 €, så gör du ett uttag på 20 € till VISA kortet, och sedan ett nytt uttag på 100 € till bankkontot. Citera
AoZ Postad 10 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2005 finns det något B2B skin som är skattefritt? Citera
Zyr Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 24hpoker är nog också skattefritt om de hunnit ändra det Citera
Anderssson Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Satten in lite cash på HEypoker tidigare och har en gång tagit ut MAX beloppet (som är samma som det insatta beloppet). Nu har jag plussat och undrar hur jag gör för att ta ut dessa till mitt CC (kreditkort, VISA) Eller går det inte? Tycker detta är löjligt om man inte kan ta ut fler gånger? Det beloppet som du satt in tar du ut till ditt VISA kort, resterande belopp (Som du vunnit) tar du ut till ditt BANKKONTO! Gör dessa 2 uttag inom 10 minuter så är de kostnadsfria (En gång per månad)! Exempel Har du satt in 20 € och vunnit 100 €, så gör du ett uttag på 20 € till VISA kortet, och sedan ett nytt uttag på 100 € till bankkontot. Jag fick avgift 10€(nästa uttag 10€) trots att jag gjorde det andra uttaget till bank 1 minut efter första uttaget till neteller Citera
Skadast Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Satten in lite cash på HEypoker tidigare och har en gång tagit ut MAX beloppet (som är samma som det insatta beloppet). Nu har jag plussat och undrar hur jag gör för att ta ut dessa till mitt CC (kreditkort, VISA) Eller går det inte? Tycker detta är löjligt om man inte kan ta ut fler gånger? Det beloppet som du satt in tar du ut till ditt VISA kort, resterande belopp (Som du vunnit) tar du ut till ditt BANKKONTO! Gör dessa 2 uttag inom 10 minuter så är de kostnadsfria (En gång per månad)! Exempel Har du satt in 20 € och vunnit 100 €, så gör du ett uttag på 20 € till VISA kortet, och sedan ett nytt uttag på 100 € till bankkontot. Jag fick avgift 10€(nästa uttag 10€) trots att jag gjorde det andra uttaget till bank 1 minut efter första uttaget till neteller Samma här... har dock mailat supporten och bett dem häva chargen. Jag klassar detta som ett uttag och då ska jag ha det gratis. Citera
HeyJohan Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Andersson: Följ Skadast exempel och får ni några problem så PM:a mig. Mvh Johan Citera
Skadast Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Hi, If you make a refund to your Credit Card and have the rest of the money transferred to your bank account, the bank transfer should be free of charge. These transactions will be concidered as one. Please try to make the bank withdrawal straight after the CC refund. If the fee is still added, please contact us and we will have this fixed. Good luck! Best Regards, Customer Support Service Heypoker Fick detta svar av supporten. Vad de inte verkar fatta är ju att jag redan gjort uttaget till mitt kreditkort, så det blir ju svårt att prova igen edit 1: Såg just att uttaget gick att ångra edit 2: ...men det funkar inte ändå edit 3: Att man kunde göra uttag till både CC och bank i samma aktion fattade ju inte jag... så nu är det löst Citera
Recommended Posts