Gå till innehåll

SonyEricsson w800i, specialpris för PF-medlemmar!


HeyJohan

Recommended Posts

Sony Ericsson w800i till specialpris för PF-medlemmar!

 

Sony Ericsson w800i i Hey Shop.

Ord pris: 20.500 VIP

 

Men, fram till och med söndag 13 november kan du som har öppnat konto via POKERFORUM.nus erbjudande köpa den för 14.000 VIP.

Priset inkluderar självklart frakt.

 

Just nu finns de i lager hos vår leverantör, men då tillgången är något begränsad så måste jag be er ta i beaktande att viss fördröjd leveranstid kan uppkomma.

 

Musikspelare

34MB minne + 512MB Memory Stick PRO Duo™ inkluderad

FM-radio

2 megapixlars kamera

Display 176x220 pixel Color LCD 262K

Polyfoniskt ljud 40 stämmor

34 MB minne

GSM 1800

GSM 1900

GSM 900

100 x 46 x 20.5 mm

 

Beställ produkten som vanligt i HeyShop. Vi ser när beställningen kommer in om du är berättigad till rabatten.

 

Eventuella frågor kring erbjudandet kan tas i den här tråden.

 

Erbjudandet gäller endast för er som signat via POKERFORUM.nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HejJohan: Det är superunderbara erbjudanden du langar upp till oss, men problemet med detta är nog att det är alldeles för få som klarar av det. Ipod nanon med ca 5000 poäng på två veckor var ganska stressig för de flesta att klara men ändå fullt möjlig. Men nu är det 14000 poäng på 3 veckor. :P

Är det inte bättre att sätta en prissumma eller tidslängd som gör det möjligt att spela ihop produkten även för de som inte är pros och nöter varje dag. Att snitta ca 1000 händer per dag är en omöjlighet för de flesta kan jag tänka mig, i alla fall för mig.

 

Jag tänker inte spela ihop den själv eftersom jag siktar på andra produkter så jag är ledsen om jag lägger nosen i blöt :) Men 3k vips per vecka är för mig en mer realistisk nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT först: Har ett problem. Skulle vara duktig och tvätta lite nu på morgonen. Har alltid hatat att tvätta btw :evil: . Sätter iaf igång en maskin och sätter även på torktumlaren. Tycker de lever om som satan från tvättstugan med något "hårt" som slår mot väggarna i antingen tvättmaskinen eller i torkrumlaren. Tänker som vanligt att det löser sig nog och går och lirar lite poker.

 

När tvätten efter ett tag är färdig går jag dit för att hänga upp skiten och döm om min förvåning när jag hittar min mobiltelefon invirad i en blöt tröja! Den är ju givetvis helt förstörd!

 

Är väl ingen märkvärdig telefon direkt utan en av SonyEricssons första 3G-tegelstenar, z1010 tror jag den heter. Problemet är ju att man måste ha en fungerande mobil och därav till frågan i min onödigt långa postning:

 

Är det mänskligt att grinda till sig en mobiltelefon enligt erat erbjudande innan det går ut om man börjar idag? Spelar .5/1 och 1/2 för tillfället.

 

Visst kan jag gå och köpa en ny i affären, men måste erkänna att det känns lite förargligt bara att när man för en gångs skull ska vara lite duktig och hjälpsam, så slutar det på detta viset! Samt att det även kan va bra att flytta fokuset från pengaresultatet och istället ha VIP-poängen som måltavla :shock: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, glömde givetvis berätta det! Kör endast NL och 2-4 bord samtidigt!

Vet inte riktigt hur många timmar per dag, men minst 3-4 brukar det bli!

 

Du klarar det enligt mina beräkningar om du spelar 4 bord. Om du räknar:

26 dagar

4 bord

70 händer i timmen per bord

0,65 vips per hand

 

Så hinner du precis. 14000/26 = 540 vips per dag vilket är ca 830 händer per dag. Med 70 händer per timme och 4 bord blir det då ganska exakt 3 timmar per dag som du måste spela i snitt.

 

Med reservation för fel i beräkningarna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wedo, det här med 0.65 vips per hand, var kommer det ifrån? Sitter själv och räknar nämligen hur mycket jag måste spela för att få ihop 14 000. Spelade 4 timmar igår på 3 bord (2 av borden var 5cd) och det blev bara lite över 300 vips. Sen e jag förvillad vad det gäller datumen, är det den 13e som gäller, för isåfall blir det ju 32 dagar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till pf :D

 

Enligt min PTstatistik så är ca 64% VIPpotter på NL200 och 50% på NL100. Detta gäller mig för texas holdem och är baserat på ca 7000 respektive 4000 händer.

 

Om datumet har jag ingen aning, men någon skrev den åttonde så jag antog att det var ganska rätt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Måste först tacka Johan för ett mycket bra erbjudande som detta är! Mer sådant tack!

 

I övermorgon borde jag ha fixat de där 14 000 vipsen, när kan man förvänta sig att få telefonen om man lägger order denna vecka? början/mitten/slutet av november?

 

/AoZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
I mitten av november om Sony Ericsson haller leveranstiderna. :D

 

Mvh Johan

 

 

Jag hinner inte få ihop de där 14 000 vipsen, så tänkte köpa telefonen istället men alla har grymma väntetider, tex har Katshing väntetid till den 15 januari!! Men ni har kanske köpt in ett lager?

 

Har en helt annan fråga oxå, hur går det för Heypoker, hur många kunder har ni nu, hur stor del har ni i det stora uppsvinget för B2B som nu snittar >2200 spelare i snitt per dygn?

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DrNolan: Jag kan som du förstår inte släppa några siffror, men de mål vi hade satt upp för årsskiftet infriades redan i slutet på oktober, så vi kan inte klaga :)

 

AoZ: Vi har fått infon att de kommer i mitten av november och det är det som vi jobbar utifrån. Jag ska dubbelkolla det i morgon.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...