Gå till innehåll

Allt om Bad Beats och liknande!


Goose_strike

Recommended Posts

Allvarligt.. hur ska jag någonsin kunna hitta plusset igen? Nån sån här skithand kan jag väl ta, men det här är snarare en standardhand för november:

 

 

Seat 5: Hero ( $873.75 )

Seat 3: Marjorie1947 ( $409.50 )

Seat 4: PokerMayhem1 ( $385.93 )

Seat 6: copiad333 ( $155.50 )

Seat 1: danje19 ( $288 )

Seat 2: NoImagination ( $400 )

danje19 posts small blind [$2].

 

NoImagination posts big blind [$4].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Ac 9c ]

Marjorie1947 folds.

PokerMayhem1 folds.

Hero raises [$14].

copiad333 calls [$14].

danje19 folds.

NoImagination calls [$10].

** Dealing Flop ** [ Ad, Ah, Qh ]

NoImagination checks.

Hero checks.

copiad333 bets [$15].

NoImagination folds.

Hero raises [$200].

copiad333 is all-In [$126.50]

** Dealing Turn ** [ Th ]

** Dealing River ** [ Jc ]

Hero shows [ Ac, 9c ] three of a kind, Aces.

copiad333 shows [ Kc, 4c ] a straight Ten to Ace.

copiad333 wins $324 from the main pot with a straight, Ten to Ace.

 

jag lider med dig om du lider med mig.

 

så sjukt att dessa människor finns. man borde väl vaar glad men nog fan borde de omyndigförklaras? hur kan ma möjligen vara så sjukt dum, K4 liksom!?

 

typ som jag spelade lite fixed idag.

 

AT på flopp AT8 ser ju fint ut, turn 7, river 5.

 

gissa...

 

tada 64! HUR I HELEVET KAN AMN SYNA FLOPPEN AT8 med 64, inget färgdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Weii... pokern har sugit något ofantligt idag... har förmodligen aldrig spelat så länge förr och aldrig torskat så mycket förr... utdragningarna har haglat tätt... man jobbar upp lite för att, just det, råka ut för en gullig två-outare eller en kryddad runner-runner. Mums, man blir ju så glad. Tänk vad underbart livet vore om man bara kunde dela upp potten efter procent när degen har gått in! Yeah yeah, nu ska jag sluta whina... imorgon är en ny dag och "the short run is just the battle, not the war"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja idag gick det mesta åt helvete....bara att bryta ihop och komma igen det.

 

Sista handen som fick bägaren att rinna över var denna:

 

Rasiar $4 med TT från SB varav en uber tight limpande tysk synar från D. Flop AT7 regnbåge. Bett $5 av mig..minirasi till $10 av fi. Jag raisar upp till $25 han slår om till $40. Gött nu har han 77 eller kanske AT och dubblar mig. Jag går all in han synar direkt. Turn en 4a river en 7a. Fan tänkte jag nu drog han nog 4-talet. Så visar aset AA....godnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja idag gick det mesta åt helvete....bara att bryta ihop och komma igen det.

 

Sista handen som fick bägaren att rinna över var denna:

 

Rasiar $4 med TT från SB varav en uber tight limpande tysk synar från D. Flop AT7 regnbåge. Bett $5 av mig..minirasi till $10 av fi. Jag raisar upp till $25 han slår om till $40. Gött nu har han 77 eller kanske AT och dubblar mig. Jag går all in han synar direkt. Turn en 4a river en 7a. Fan tänkte jag nu drog han nog 4-talet. Så visar aset AA....godnatt.

 

Jadu, sikken utdragning! Lider med dig gosse! Maila support och be dem kolla upp så allt verkligen stått rätt till här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skotta är ju kul tills man slår sönder datorn av förbannad helvetts jävla äckel ILSKA!!1!

-¨1wäå,2e3nufoe

 

Full Tilt Poker Game #1260208241: Table Oakmont (6 max) - $10/$20 - No Limit Hold'em - 5:12:27 ET - 2006/11/17

Seat 1: gnomn ($2,831)

Seat 2: wheelinho ($1,087)

Seat 4: HellaStacks_ ($2,000)

Seat 5: seekerzero ($1,760)

Seat 6: pokertupac ($4,370)

wheelinho posts the small blind of $10

HellaStacks_ posts the big blind of $20

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to wheelinho [8d 8c]

seekerzero folds

pokertupac raises to $70

gnomn folds

wheelinho calls $60

HellaStacks_ calls $50

*** FLOP *** [8h 4d Jh]

wheelinho checks

HellaStacks_ checks

pokertupac bets $200

wheelinho raises to $400

HellaStacks_ raises to $1,930, and is all in

pokertupac calls $1,730

wheelinho calls $617, and is all in

HellaStacks_ shows [Jc Ts]

pokertupac shows [Qc Qd]

wheelinho shows [8d 8c]

*** TURN *** [8h 4d Jh] [4s]

*** RIVER *** [8h 4d Jh 4s] [Jd]

HellaStacks_ shows a full house, Jacks full of Fours

pokertupac shows two pair, Queens and Jacks

HellaStacks_ wins the side pot ($1,826) with a full house, Jacks full of Fours

wheelinho shows a full house, Eights full of Jacks

HellaStacks_ wins the main pot ($3,258) with a full house, Jacks full of Fours

wheelinho is sitting out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för i helvete kan inte vinna en coinflip på hela dagen och fiskhelvetena rivrar allt möjligt skit sen kommmer droppen.

 

KK vs 77 allin preflop i en turnering.

flopp AJT, turn 9, jag har nu H-draget och en av hans sjuor är döda.

 

river 8, han får stege...

 

seriöst inte en handjävel står.

 

igår var inte bättre trött på skiten.

förlorar med set mot nötfärgdrag allin på flopp och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja idag gick det mesta åt helvete....bara att bryta ihop och komma igen det.

 

Sista handen som fick bägaren att rinna över var denna:

 

Rasiar $4 med TT från SB varav en uber tight limpande tysk synar från D. Flop AT7 regnbåge. Bett $5 av mig..minirasi till $10 av fi. Jag raisar upp till $25 han slår om till $40. Gött nu har han 77 eller kanske AT och dubblar mig. Jag går all in han synar direkt. Turn en 4a river en 7a. Fan tänkte jag nu drog han nog 4-talet. Så visar aset AA....godnatt.

 

Jadu, sikken utdragning! Lider med dig gosse! Maila support och be dem kolla upp så allt verkligen stått rätt till här.

 

Men är du verkligen så korkad som du låter!?

Har aldrig sagt att det är en bad beat....tråden heter bad beat eller liknande....behöver alltså inte vara en bad beat där man leder och någon drar en. Detta kändes som en beat för mig då han spela som en kråka och lyckades träffa A när jag träffa T.

Nästa gång uppskattas det om du försöker tänka lite....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är du verkligen så korkad som du låter!? Har aldrig sagt att det är en bad beat....tråden heter bad beat eller liknande....behöver alltså inte vara en bad beat där man leder och någon drar en. Detta kändes som en beat för mig då han spela som en kråka och lyckades träffa A när jag träffa T.

Nästa gång uppskattas det om du försöker tänka lite....

 

Nej, jag är inte korkad. Lite smartare än den genomsnittlige Svensken faktiskt. Vem vart kråkan? Tycker det är du som får in hela stacken som dog, BAD PLAY!

 

Ganska bra spelat av FI! WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är du verkligen så korkad som du låter!? Har aldrig sagt att det är en bad beat....tråden heter bad beat eller liknande....behöver alltså inte vara en bad beat där man leder och någon drar en. Detta kändes som en beat för mig då han spela som en kråka och lyckades träffa A när jag träffa T.

Nästa gång uppskattas det om du försöker tänka lite....

 

Nej, jag är inte korkad. Lite smartare än den genomsnittlige Svensken faktiskt. Vem vart kråkan? Tycker det är du som får in hela stacken som dog, BAD PLAY!

 

Ganska bra spelat av FI! WP!

 

hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är du verkligen så korkad som du låter!? Har aldrig sagt att det är en bad beat....tråden heter bad beat eller liknande....behöver alltså inte vara en bad beat där man leder och någon drar en. Detta kändes som en beat för mig då han spela som en kråka och lyckades träffa A när jag träffa T.

Nästa gång uppskattas det om du försöker tänka lite....

 

Nej, jag är inte korkad. Lite smartare än den genomsnittlige Svensken faktiskt. Vem vart kråkan? Tycker det är du som får in hela stacken som dog, BAD PLAY!

 

Ganska bra spelat av FI! WP!

 

 

mm set mot set är ju ett vardagslägg liksom.

 

vad han reagerar på är nog att man skriver i den här tråden för att man är irriterad och vill skriva av sig så man blir på bättre humör, har man tur kanske man tom får sympati av någon annan som har en jobbig dag.

 

vad man inte orkar höra är en viktigpetter som måste kommentera att det där är minsann inte alls ett bad beat.

 

hur orkar man bry sig om folks bad beat är riktiga bad beat eller inte liksom?

 

 

klart fan man totaltiltar av en sån hand.

 

sorry beef_cake, din tur nästa gång att översetta hoppas jag.

 

och gl med spelet danielfröberg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är du verkligen så korkad som du låter!? Har aldrig sagt att det är en bad beat....tråden heter bad beat eller liknande....behöver alltså inte vara en bad beat där man leder och någon drar en. Detta kändes som en beat för mig då han spela som en kråka och lyckades träffa A när jag träffa T.

Nästa gång uppskattas det om du försöker tänka lite....

 

Nej, jag är inte korkad. Lite smartare än den genomsnittlige Svensken faktiskt. Vem vart kråkan? Tycker det är du som får in hela stacken som dog, BAD PLAY!

 

Ganska bra spelat av FI! WP!

 

Ja du...det finns nog hopp för dig med, behöver nog inte säga så mkt mer...tycker några andra gjorde det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry boys, I´m all in! Återigen, FAN vilken otur du hade beef_cake, ge mig ditt NETellernummer så kan jag föra in en liten slants som plåster på såren! Fan, om alla hade postat händer där man blir översettad så skulle tråden fyllas, och nya servrar skulle få införskaffas! Händer flera gånger per dag!

 

Ganska kasst att få in degen som dog där! BP

 

Standardspel av FI! WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry boys, I´m all in! Återigen, FAN vilken otur du hade beef_cake, ge mig ditt NETellernummer så kan jag föra in en liten slants som plåster på såren! Fan, om alla hade postat händer där man blir översettad så skulle tråden fyllas, och nya servrar skulle få införskaffas! Händer flera gånger per dag!

 

Ganska kasst att få in degen som dog där! BP

 

Standardspel av FI! WP

 

Idiot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry boys, I´m all in! Återigen, FAN vilken otur du hade beef_cake, ge mig ditt NETellernummer så kan jag föra in en liten slants som plåster på såren! Fan, om alla hade postat händer där man blir översettad så skulle tråden fyllas, och nya servrar skulle få införskaffas! Händer flera gånger per dag!

 

Ganska kasst att få in degen som dog där! BP

 

Standardspel av FI! WP

 

Du kan ju inte vara frisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry boys, I´m all in! Återigen, FAN vilken otur du hade beef_cake, ge mig ditt NETellernummer så kan jag föra in en liten slants som plåster på såren! Fan, om alla hade postat händer där man blir översettad så skulle tråden fyllas, och nya servrar skulle få införskaffas! Händer flera gånger per dag!

 

Ganska kasst att få in degen som dog där! BP

 

Standardspel av FI! WP

 

Jag förstår att du inte fattar varför folk tycker du är lite bakom flötet, hade inte räknat med att du skulle förstå heller. Förhoppningsvis får du en dag en aha upplevelse av sådana här grundläggande saker som folk nu försökt förklara för dig, om du har TUR.

Annars undrar jag mest vad du får ut av att hålla på såhär? Finns ingen poäng alls med det du håller på med, mer än att du talar om för resterande medlemmar att du nog saknar något på loftet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...