Willy_Wonka Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 sådär, då var man anmäld hoppas vi blir några stycken så jag får mycket pengar Citera
Willy_Wonka Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 jaha, varför är jag inte med på listan över anmälda? det skulle vara najs om ni kollade upp det där så vi slipper något strul senare Citera
Mjukis Postad 24 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Så Willy, är du med på listan nu? Har varit hemma i Sverige och inte haft möjlighet att läsa av alla anmälningar. Citera
Willy_Wonka Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Mjukis säger: Så Willy, är du med på listan nu? Har varit hemma i Sverige och inte haft möjlighet att läsa av alla anmälningar. Nej Mattias Bäcklund, anmälde mig i fredags Citera
Mjukis Postad 24 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Willy_Wonka säger: Mjukis säger: Så Willy, är du med på listan nu? Har varit hemma i Sverige och inte haft möjlighet att läsa av alla anmälningar. Nej Mattias Bäcklund, anmälde mig i fredags Du är anmäld, uppdatera anmälningssidan om du inte ser ditt namn där annars. Citera
Willy_Wonka Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Mjukis säger: Willy_Wonka säger: Mjukis säger: Så Willy, är du med på listan nu? Har varit hemma i Sverige och inte haft möjlighet att läsa av alla anmälningar. Nej Mattias Bäcklund, anmälde mig i fredags Du är anmäld, uppdatera anmälningssidan om du inte ser ditt namn där annars. Oj, mitt fel Det kom till några stycken när jag tryckte på refresh Citera
Herman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 hähä! gött..! http://www.westbayIT.se Citera
Mjukis Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Herman säger: hähä! gött..! http://www.westbayIT.se Va äre för länk Herman... den e wätt dö asså! Citera
Herman Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 hmm ja mjukis..det va en liten ironisk länk..! som skulle påpeka IT-kunnandet.. jag tänkte alltså¨va lite roligt dryg.. (som vanligt)'¨ HHÖHÖ Citera
DiegoForlan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 fasen va skönt o se att folket trots allt kan använda internet någorlunda... hoppas ni får en bra turnering ps. herman länken funkar jue... vad e det för företag?? Citera
Recommended Posts