Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo, men herrejävlar. :) Den länken fungerar, ja, men är den länken temporär eller kommer samma länk leda till framtida sändningar också? För isf sparar jag den länken så jag kan komma in fler gånger då jag inte kan kolla igenom pokerzone.com's hemsida. :)

Postad
Jo, men herrejävlar. :) Den länken fungerar, ja, men är den länken temporär eller kommer samma länk leda till framtida sändningar också? För isf sparar jag den länken så jag kan komma in fler gånger då jag inte kan kolla igenom pokerzone.com's hemsida. :)
Ja den länken kommer att funka till framtida sändningar också.
Postad
Varför sänder de aldrig från borden på den där länken?? Blir förbannad de enda de visar är en massa reportage! finns de nå sändningstider eller nått fårn borden???
På natten kör de pokernightlive sen mitt på dagen kör de väl repriser av programmet ibland.
Postad

Laddade ner WMP 9 men det kom upp ett meddelande när jag skulle installera det att jag redan hade en bättre version på datorn och sedan stängdes det ned. Skumt.

Humm nu kom det upp en nedräkning. Sedan tog det ett tag och sedan började jag höra röster. Fick dock ingen bild.