jack_the_dipper Postad 21 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Jag kommer in på sidan men kan inte välja "Watch now" på grund av något jag vet inte vad. Jag ska inte ha någon popup-blockare, men får väl kolla en gång till för att vara säker. SP2 är lite mysko sådär. Citera
Henkeman Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Ta det lugnt Gila01, du behöver inte vara ohövlig. Citera
Gila01 Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Jag kommer in på sidan men kan inte välja "Watch now" på grund av något jag vet inte vad. Jag ska inte ha någon popup-blockare, men får väl kolla en gång till för att vara säker. SP2 är lite mysko sådär. Läser du alla inläggen???? http://broadcast.global-mix.net/?m=gameintv&.wvx= Borde funka! Citera
jack_the_dipper Postad 21 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Jo, men herrejävlar. Den länken fungerar, ja, men är den länken temporär eller kommer samma länk leda till framtida sändningar också? För isf sparar jag den länken så jag kan komma in fler gånger då jag inte kan kolla igenom pokerzone.com's hemsida. Citera
jaroiten Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Jo, men herrejävlar. Den länken fungerar, ja, men är den länken temporär eller kommer samma länk leda till framtida sändningar också? För isf sparar jag den länken så jag kan komma in fler gånger då jag inte kan kolla igenom pokerzone.com's hemsida. Ja den länken kommer att funka till framtida sändningar också. Citera
jack_the_dipper Postad 22 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Okej, grymt som fan. Citera
masssive Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Varför sänder de aldrig från borden på den där länken?? Blir förbannad de enda de visar är en massa reportage! finns de nå sändningstider eller nått fårn borden??? Citera
jaroiten Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Varför sänder de aldrig från borden på den där länken?? Blir förbannad de enda de visar är en massa reportage! finns de nå sändningstider eller nått fårn borden???På natten kör de pokernightlive sen mitt på dagen kör de väl repriser av programmet ibland. Citera
Albert Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Skiten fungerar inte. Vad behöver man får plug-in/codec? Citera
Gila01 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Skiten fungerar inte. Vad behöver man får plug-in/codec? Standard Windows Media Player 9. Citera
Albert Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Laddade ner WMP 9 men det kom upp ett meddelande när jag skulle installera det att jag redan hade en bättre version på datorn och sedan stängdes det ned. Skumt. Humm nu kom det upp en nedräkning. Sedan tog det ett tag och sedan började jag höra röster. Fick dock ingen bild. Citera
masssive Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 när är natt då? någon som vet specifika tider då de sänder från borden?? Citera
cAshville Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Ganska bra action på b2b senaste veckan.. TheSea och "slaskar"erik bla Citera
Recommended Posts