MajkTheBike Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Kan bara instämma. Låt rullen växa eller krympa. Det är därför man har en BBx3000 rulle...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachalban Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Brukar du spela dessa limits så borde du verkligen veta att dina motståndare är såna tomtar att de synar raisen på turn med hålstegedrag och dessutom på parad bräda. Jag spelar ungefär samma limits och jag hade inte tvekat en sekund att syna. Precis som någon föregående talare sa så får man utgå ifrån att alla där är tomtar tills det att motsatsen är bevisad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 måste faktiskt med lite mer eftertanke hålla med om att jag hade synat där. på låga nivåer överspelas så sjukt många händer på rivern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 Förstår inte att alla tyckte det var en solklar syn bara för att det var låg taxa med mycket tomtar, var ju millimeter från att han torskade. BÅDA de andra hade ju handen precis under Hjältens (högsta stegen, Hero hade lägsta kåken). Ingen som håller med mig om att folden var korrekt? Garanterar att resultatet inverkat en hel del här, hade fi visat upp nötkåken hade nog många tyckt att folden var riktigt fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 Ingen som håller med mig om att folden var korrekt? Jo, jag tycker den är helt ok mot raise + reraise på parad bräda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 Ingen som håller med mig om att folden var korrekt? Jo, jag tycker den är helt ok mot raise + reraise på parad bräda. Tack Hjort, det värmde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 iller, tror det är fler än du som tycker det är en bra/ok fold. Som sagt så mot tänkande spelare så måste ju fold vara väldigt nära, men att utgå från att dessa två nissar är det, är i mitt tycke att pissa bort värde på NL100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2005 iller, tror det är fler än du som tycker det är en bra/ok fold. Som sagt så mot tänkande spelare så måste ju fold vara väldigt nära, men att utgå från att dessa två nissar är det, är i mitt tycke att pissa bort värde på NL100. Ok, tänkande spelare eller ej, men som jag skrev tidigare så spelar det ingen roll hur stor tomte man är i övrigt så lägger man inte in en stor reraise efter bet, raise utan en riktigt bra hand, i vart fall är det mycket ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag tycker iller kommer med den bästa argumentationen här och jag köper den till 100% faktiskt. Tomtar lägger i allmänhet inte in en stor reraise efter bet och raise om de inte har en duglig hand. Så den enda tänkbara handen jag kan slå är T7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts