Gyre Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Ta bort "Den här datorn" och "Papperskorgen" * Ursprungstitel - QoS * Vill ha bort dessa ikoner från skrivbordet men det går inte, eller det går säkert men jag vet inte hur Nån som kan hjälpa mig? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Vet inte hur jag gjort, men de är borta från mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Har för mig att det fungerar med detta progam.. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjonasson Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 [XP/(Win2k osså om jag inte missminner mig)] Högerklick på skrivbordet > Egenskaper > Skrivbord > Anpassa skrivbordet. Högst upp finns "Skrivbordsikoner", bocka i/av de du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Vet inte hur jag gjort, men de är borta från mitt skrivbord. Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts