Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 40 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 182
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför får jag inget bonuserbjudande när jag loggar in på party...jag vill oxå

 

För att de är personliga, men hur de väljer ut personer vet jag inte. Jag har fått den och jag har inte spelat på party på mer än en månad ;)

 

Nice: 700 raked händer för att få 25% upp till $100 fixar man ju på en dag ;)

 

jag fick 30% upp till $100 för 700 händer.

 

Har precis fixat GET15 på Empire och håller på att beta av bonusen på UB dock får man väl slänga sig på Party och fixa den här också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag inget bonuserbjudande när jag loggar in på party...jag vill oxå

 

För att de är personliga, men hur de väljer ut personer vet jag inte. Jag har fått den och jag har inte spelat på party på mer än en månad ;)

 

Nice: 700 raked händer för att få 25% upp till $100 fixar man ju på en dag ;)

 

jag fick 30% upp till $100 för 700 händer.

 

Har precis fixat GET15 på Empire och håller på att beta av bonusen på UB dock får man väl slänga sig på Party och fixa den här också. :D

 

GET15 är det en reload bonus? Är det en man får när man loggar in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid är det man brukar ha på sig att klara dessa bonusar på party 7 dar eller 30 ?

 

På Partys sida står det följand

 

Release Restriction: Unless specified otherwise, the raked hands required to play are typically 7 times the amount of bonus and the bonus validity period is 7 days from the day of awarding the bonus. For example, if you got a $25 Release restricted bonus on 10 November, you will need to play 175 raked hands before 17 November.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det egentligen med dom där limitsen? stämmer det att det går att cleara bonusen på 0.25/0.50 också? nån skrev att det gick men jag vill gärna höra det från fler :shock:

 

Hade varit bra om man kunde köra på NL0.25/0.50

Känns som lite farligt för mig som hora att gå upp till NL0.5/1 Bet365 $100 bonusen.... en badbeat och swisch -$100 :?

Vad är lämpligt Rulle om man ska köra på denna nivån?

 

nu har jag clearat 30 dollar av bet365-bonusen.. spelar enbart på 0.25-0.50 och det var tydligen inga problem med det.. nämnde iof inte i mailet vad jag spelar på för nivå.. men det gick som sagt bra i september också...

 

känns lite risky att cleara på 0.25/0.5 när det tydligt står att lägsta limits för NL är 0.5/1 men om det funkar så visst :) vet inte om jag vågar testa iofs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 20 dagar från insättningen. Om man är smart sprider man insättningen fram till och med den 10:e. Jag har satt in för 100, 200 och 300 direkt. Jag är halvvägs in på 200 och räknar med att klara 300 före den 10:e. Då sätter jag in för 400 och 500 - om jag nu orkar... ;)
Vilken nivå spelar du och antal bord? Hur många Raked Hands/h klarar du?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur var det egentligen med dom där limitsen? stämmer det att det går att cleara bonusen på 0.25/0.50 också? nån skrev att det gick men jag vill gärna höra det från fler :shock:

 

Hade varit bra om man kunde köra på NL0.25/0.50

Känns som lite farligt för mig som hora att gå upp till NL0.5/1 Bet365 $100 bonusen.... en badbeat och swisch -$100 :?

Vad är lämpligt Rulle om man ska köra på denna nivån?

 

nu har jag clearat 30 dollar av bet365-bonusen.. spelar enbart på 0.25-0.50 och det var tydligen inga problem med det.. nämnde iof inte i mailet vad jag spelar på för nivå.. men det gick som sagt bra i september också...

 

känns lite risky att cleara på 0.25/0.5 när det tydligt står att lägsta limits för NL är 0.5/1 men om det funkar så visst :) vet inte om jag vågar testa iofs

 

japp men jag spelar ju där ändå.. så när jag kört 50 rakade så mailar jag bara o säger det.. då säger dom att kontot krediterats med 10 dollar.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag inget bonuserbjudande när jag loggar in på party...jag vill oxå

 

För att de är personliga, men hur de väljer ut personer vet jag inte. Jag har fått den och jag har inte spelat på party på mer än en månad ;)

 

Nice: 700 raked händer för att få 25% upp till $100 fixar man ju på en dag ;)

 

jag fick 30% upp till $100 för 700 händer.

 

Har precis fixat GET15 på Empire och håller på att beta av bonusen på UB dock får man väl slänga sig på Party och fixa den här också. :D

 

Jag fick 15% upp till max 100$, clearas med 7 ggr och gäller 7 dar från insättning som skall ske senast 12/10.

 

Edit: rakas -> clearas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt är riktigt sega med att uppdatera raked hands statistiken. Vänta några timmar, så ska du se att du fått en massa raked hands. Tror även man måste gå ur clienten innan man kan se hur många raked hands man har.

 

 

Någon som har koll på vad som gäller på expekt för att en hand ska räknas som raked?

Ska ju räcka med att man blir tilldelad kort i potter som rakas minst 25 cent men jag har lirat en timme nu på FL 0.5/1 och inte fått en enda raked :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt är riktigt sega med att uppdatera raked hands statistiken. Vänta några timmar, så ska du se att du fått en massa raked hands. Tror även man måste gå ur clienten innan man kan se hur många raked hands man har.

 

 

Någon som har koll på vad som gäller på expekt för att en hand ska räknas som raked?

Ska ju räcka med att man blir tilldelad kort i potter som rakas minst 25 cent men jag har lirat en timme nu på FL 0.5/1 och inte fått en enda raked :/

 

Hmm ok, då har de blivit ännu segare. Sist jag lira, för typ en månad sen, så tog det kanske en knapp halvtimme för raked hands att uppdateras.

 

Nu efter ett par timmar har 3 raked kommit upp och jag lirade över en timme (4 bord) som sagt så borde va över 100... bra skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur funker reload på multi har just gjort acount och clearet 100$ welcome bonus, har taget ut pengarne. Hur skal man gå til värka for at cleara reloads?

 

Får man reloade med samma pengar som man just tog ut?

 

Reload innebär att du får en bonus för att du sätter in pengar på deras site. Om du nyss tagit ut pengar så sätter du in pengar igen och anger bonuskod vid insättningen. Sen är det bara att sätta igång och spela ihop raked hands tills bonusen är clearad (på samma sätt som du clearade välkomstbonusen).

 

Ja, du får reloada med samma pengar t.o.m. samma dag på multi. Det finns dock siter som inte tillåter detta. Men det är ok med multi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket for svar.

$500 20x bonus amount ?

 

hur manga raked hands måste man spella ochh går det på 0.12/0.25 som på velkom bonus?

Är bara att gånga bonussumman, exempelvis 100$, med raked hands-kravet så får du antalet händer du måste spela, i detta fallet 100*20= 2000... Och ja, det går att cleara på den nivån...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 20 dagar från insättningen. Om man är smart sprider man insättningen fram till och med den 10:e. Jag har satt in för 100, 200 och 300 direkt. Jag är halvvägs in på 200 och räknar med att klara 300 före den 10:e. Då sätter jag in för 400 och 500 - om jag nu orkar... ;)
Vilken nivå spelar du och antal bord? Hur många Raked Hands/h klarar du?

 

Jag spelar 4 bord shorthanded på NL50. Har clerat 200-bonusen nu också. Klämde just nu in med Partys för 700 och nu fortsätter jag med 300. Får se hur länge jag orkar men fina pengar är det.

 

Jag clearar runt 1 000 rakade på fyra timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket for svar.

$500 20x bonus amount ?

 

hur manga raked hands måste man spella ochh går det på 0.12/0.25 som på velkom bonus?

Är bara att gånga bonussumman, exempelvis 100$, med raked hands-kravet så får du antalet händer du måste spela, i detta fallet 100*20= 2000... Och ja, det går att cleara på den nivån...

 

/TF

 

Fast i hans fall blir det ju $500x20 = 10000

 

Det är tufft...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte klämma Ladbrokse sign-up bonus i kväll! Någon som har tagit denna och är den lätt att fixa? Tänkte dra in 400us för att få max bonus på 100usd. Någon som vet vad kraven är för att få bonusen?/Bollen

 

"Welcome to Ladbrokes Poker. Europe's busiest poker site.

Join now and get 25% extra up to $100 on your first chip purchase.

To help you get started at Ladbrokespoker.com we will give you up to $100 free. Our Welcome Bonus lets you claim a 25% chip purchase bonus on initial chip purchases between $50 and $400. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...