svint0 Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Jag undrar vad den låten heter som hörs under reklamen. Jag gissar på att det är Enya eller någon liknande artist. Någon som kan hjälpa mig? Citera
PianoPer Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Det är nåt ur "Sagan om ringen" tror jag. Vilket är en smula märkligt. Det finns dock en koppling mellan Beck och Sagan om ringen. Första sagan om ringen fick en 4 av Hans Wiklund. I samma program fick även en Beck film betyget4. Så dom är väl lika bra då antar jag. Citera
svint0 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ah just det. Tack för hjälpen! EDIT: Det var Enya som hade gjort låten. May it be heter den Citera
Chris_ Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 är inte det sagan om ringen låten? Citera
raptorjr Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Jag hade gissat på Enya. Fast det behöver ju inte utesluta att det är sagan om ringen. Var så längesedan jag såg den. EDIT: Missade den editen som svint0 hade gjort. Citera
Recommended Posts