M. Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Hej! Har fundering på att skaffa mig ett AmexBlue och bara använda till poker och köp på nätet, men vet inte hur många siter som det funkar på. Är det någon här som gör det eller kanske det inte funkar alls! Någon som vet? /.M * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Har fundering på att skaffa mig ett AmexBlue och bara använda till poker och köp på nätet, men vet inte hur många siter som det funkar på. Jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin sett AMEX som ett alternativ på en pokersajt. AMEX suger i verkliga livet också, för det är så få affärer som tar det. De flesta banker har möjlighet att ge dig ett VISA med kredit och som inte är kopplat till något konto. Då får du en faktura hem, som du betalar. Ett annat alternativ är att du kopplar ett VISA till ett konto som du bara använder till poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Varför inte fixa NETeller till poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M. Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Hrmm Jag har Neteller men jag vill ha ett kort som funkar både att köpa saker över nätet och lira på! Antar att Visa är bäst då! Tand: E det så illa eller? Trode det var så att tar man visa så tar man Amex.. men så är det inte då asså! Tack för svaren .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Tand: E det så illa eller? Trode det var så att tar man visa så tar man Amex.. men så är det inte då asså! AMEX är ett rent skitkort. De tar ut högre avgifter jämfört med VISA och Mastercard, så det är väl därför som många butiker/sajter inte tar dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Tand: E det så illa eller? Trode det var så att tar man visa så tar man Amex.. men så är det inte då asså! AMEX är ett rent skitkort. De tar ut högre avgifter jämfört med VISA och Mastercard, så det är väl därför som många butiker/sajter inte tar dessa. Det är ypperligt att ha två kort. häromdagen hade ju FSB:s datorsystem kukat ur och jag antar att jag inte var den enda som fick det lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Det är ypperligt att ha två kort. häromdagen hade ju FSB:s datorsystem kukat ur och jag antar att jag inte var den enda som fick det lite jobbigt. Så sant. VISA och Mastercard är dock milsvidd bättre än AMEX. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Det är ypperligt att ha två kort. häromdagen hade ju FSB:s datorsystem kukat ur och jag antar att jag inte var den enda som fick det lite jobbigt. Så sant. VISA och Mastercard är dock milsvidd bättre än AMEX. jag har visa och visa är i princip samma sak som mastercard. jag vill ha ngt annat. jag har dessutom aldrig sett ett ställe som tar visa men inte mastercard eller vice versa, däremot finns det affärer som inte tar visa men som tar amex, bla. parkeringsautomater. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts