Stoffe Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 ** Blue Wing Olive [Hold 'em] (0.05|0.10 No Limit - Cash Game) Real Money Multitablar och har ingen stenkoll på spelarna vid bordet. - Kyozoku sitting in seat 1 with $6.90 - Hero sitting in seat 2 with $10.45 - bruschee sitting in seat 3 with $9.80 - aacl sitting in seat 4 with $14.17 - westmaniac sitting in seat 6 with $26.20 - tuvaeliasson sitting in seat 7 with $3.40 - celtic_ice sitting in seat 8 with $9.90 - indora sitting in seat 9 with $2.50 [sitting out] - theleeman sitting in seat 10 with $13.70 [Dealer] Kyozoku posted the small blind - $0.05 Hero posted the big blind - $0.10 celtic_ice posted to play - $0.10 ** Dealing card to Hero: , bruschee folded aacl folded westmaniac folded tuvaeliasson folded celtic_ice checked theleeman folded Kyozoku raised - $0.20 Hero called - $0.20 celtic_ice called - $0.20 Billigt att gå med. ** Dealing the flop: , , Kyozoku bet - $0.30 Hero raised - $0.70 celtic_ice called - $0.70 Kyozoku called - $0.70 Inget färgdrag ute. Jag raisar Kyozokus bet och han callar. Var står jag här? KQ och AK har mig slagen men dom borde han väl betat hårdare preflop. Kan han sitta på QJ? ** Dealing the turn: Kyozoku checked Hero bet - $1.00 celtic_ice folded Kyozoku called - $1.00 Han visar svaghet. Jag betar kanske lite svagt här? Men ger inte direkta odds för varken steg- eller färgdraget. Känns som att jag leder här, vilket hans syn också indikerar. ** Dealing the river: Kyozoku checked Inget drag sitter och han visar svaghet. Ska jag beta här eller kan jag bara få syn/omslag av bättre hand? Vad tror ni att han har? Hur tycker ni att jag spelar handen igenom? Kommentera gärna alla gator! Citera
Recommended Posts