Gå till innehåll

mr_hansen behöver diciplin


Mr_Hansen

Recommended Posts

Jag utnämer mig själv till århundradets pokeridiot. Nu har jag en regel iaf som jag måste hålla. Spela poker när jag är trött är numer så jävla förbjudet. Och det för att när jag är trött tappar jag självkontrollen och så länge jag sitter och spelar fattar jag inte vad jag gör, jag kan lika gjärna gå upp till 0.5/1 å lira, för jag har helt tappat självkontrollen sena kvällar. Jag tycker det är rätt äckligt då det är hyfsat likt beroendetecken, och dit vill jag inte gå. Ändrar även tillbaka målen. Så, spelar jag en gång till efter kl 10 på kvällen, då plockar jag ut alla pengar och sltuar med pokern. Mina nya rulle ser ut som så:

 

Pacific:

 

Dag 6:

IN: $403

UT: $250

 

Party:

 

Dag6:

IN: $100

UT: $161

 

Total:

IN: $503

UT: $411

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ja. Dag 7 blev det inget lir men idag blev det desto mer. Började, som vanligt(?), med att slänga iväg ett inköp men sen bar det av uppåt. Nu blir det snart ett slut på mitt tragiska försök att bygga rulle här då jag inte pallar 1 bord. Ska plocka ut pengarna från party + pacific och sätta in minimum på noble och hora 100% bonusen + PO bonusen. Sen får vi se var jag sätter in för ett seriöst rulle-byggande-projekt =)

 

Vecka 2:

 

Total:

IN: $250

UT: $411

 

Vecka 3:

 

Dag1:

 

Pacific:

IN: $250

UT: $294

 

Party:

IN: $161

UT: $161

 

Total: $455

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
×
×
  • Skapa nytt...